Öğretmenlik stajımdan bir kare [TR Liste Yarışma 04]

in #tr6 years ago

459951_3527235909270_1184418652_o.jpg

Bu fotoğraf benim için o kadar anlamlı ki çıplak gözle bile seçilebilen piksellerini yok sayıyorum.

Tarih Nisan 2012 Samsun'un küçük bir ilçesinde köy enstitüsünden doğmuş bir öğretmen lisesinde okurken katıldığım öğretmenlik stajında tanıdım Kazım'ı. Kazım çok çekingen ve uysal bir çocuktu.

Yaşıdığı köy az nüfuslu ve şehre uzak bir köy. Kendisi taşımalı eğitim görüyor. Her sabah erkenden kalkıp servisle okula geliyor. Her akşam servisle dönüyor. Öğlen yemeğini okulda yiyor. Gözlerinde ise tüm bu koşuşturmanın özeti var. Küçük yerde yaşamanın tüm olumsuzluklarını henüz gelişimini tamamlamamış iliklerinde hissediyor.

Kazım şuanda 17 yaşında bir delikanlı. Kendisi nerededir ne yapar bilmiyorum. Umarım bu yaşlardaki verdiği emekler karşılığını bulmuştur.
Ben ise öğretmen değilim.

Sort:  

Umarım kazım istediği okulu kazanmış ve derslerinde de başarılıdır. Hiçbir şeyi başaramamış olsa da umarım iyi bir insandır.

En önemlisi de o tabi.

Kendi isteginizle mi devam etmediniz yoksa olumsuz birsey mi oldu ?

Ben istemedim