You are viewing a single comment's thread from:

RE: Güzâf ü Lâf #7

in #tr5 years ago

keşke böyle mektuplar alabilsek biz de çok özendim şimdi:)

yazıyı birkaç defa farklı ortam ve saatlerde okudum ama anca şimdi yazabiliyorum bu arada her okuyuşta farklı şeyler geliyor insanın aklına:)

mantıksal çıkarımları ve eşek arılarını okurken kendimi birden mantık sınavında gibi hissettim.. öylesine mantıksız önermeler geldi ki aklıma, hocamı hayırla yâd etmiş olabilirim birazcık 🙄

Ruh dediğin sanki acıyı hissetmeniz için varmış gibi. 👌

Beni öldü bilsinler
Doya doya içsinler

bu şiir bana Necip Fazıl'ın "yerden bir damar gibi kopup fışkıracağım" dediği ruh şiirini anımsattı ne güzel oldu böyle:)
ruhuna sağlık 🌼

Sort:  

öylesine mantıksız önermeler geldi ki aklıma

:)) merak ettim, eğlenceli önermeler olduğunu düşündüm nedense.

Necip Fazıl anımsaması yaparak beni onurlandırma inceliğini göstermiş olmana da ayrıca teşekkür ederim :) 🌼🌼🌼