You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gerçekleştirilmiş Hayali Röportaj #6

in #tr5 years ago

öncelikle bu röportaj serini özlemişim:)
kapaktaki sihirli küre içinde uzunca bir süredir kayıp olan sevgili @baycan'ı gördüğüme çok sevindim:)
sadece tahmin yarışmalarında işe yaramıyormuş bu kürecik:)

kelime oyunlarıyla dolu bu karşılıklı sohbeti okumak istemeyenlere 'çok da fifi' diyoruz asıl biz :))


yazıların sonlarındaki şarkılar hep ilgimi çekiyor, bir yerlerden tanıdık geliyor melodisi diye diye dinledim, güzel bi sürprizdi 🙆‍♀️

Sort:  

okumak istemeyenlere 'çok da fifi' diyoruz asıl

🤗 Mutlu oldum, teşekkürler.🤗 🌼🌼🌼

Ben de senin güzel ve içten yorumunu görünce çok sevindim, özlemişim 😍

Şarkıyı ben de dinledim, çok güzel mesajlar veriyor, bu hayatta hiçbir şey tatlı canımızı üzmeye değmez gerçekten 😀

Posted using Partiko Android