You are viewing a single comment's thread from:

RE: KİTAP İNCELEMESİ / JOSÈ SARAMAGO'NUN OKUDUĞUM ÜÇ KİTABI

in #tr4 years ago

kitaplara bayılıyorum, kitap yorumlarına ve inceleme yazılarına da aynı şekilde:)
ellerine gözlerine sağlık @maonx böyle bir yazı okumayı özlemişim :)

bu üç kitap ne tevafuktur ki benim de yakın zamanda alıp okuma listeme eklediğim kitaplardı.
ilk önce ölüm bir varmış bir yokmuş ve devamında körlük ile görmek.
umarım okuyabilirim.

Sort:  

Ben ilk körlük kitabını okudum, inanılmaz etkilendim ve dığer kitaplarını da okumaya karar verdim. Biraz uzun zaman oldu bu kitapları okuyalı. Dün tekrar bir göz attım postu hazırlamadan önce. Bu aralar malesef okumaya fırsat bulamıyorum. Çocuklarla evde zaman inanılmaz hızlı geçiyor, zamana yetışemiyorum.

Alıp listeye eklemene çok sevindim @sudefteri. Umarım beğenirsin. Güzel yororumun için çok teşekkür ederim. 🌸