You are viewing a single comment's thread from:

RE: PROFİL RESMİMİ OLUŞTURMAMA YARDIM EDER MİSİNİZ? 😄 Birinciye 2 sbd 🏆 🏆 🏆 🏆

in #tr6 years ago

ben şimdiden merak ediyorum ortaya nasıl çizimler çıkacak acaba:)

Sort:  

Ben de çok merak ediyorum. Steemit benim ilk sosyal platformum diyebilirim. Daha önce face yada instagram oldu ama aktif kullanmadım zaman kaybı gibi gördüm. İş güç çocuk büyüt okut derken büyüdüler ancak rahata erdim, steemitte sizlerle olduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Buradaki herkes benim kardeşim gibi... O yüzden kendi resmimle yarışma oluşturma fikrinden hiç çekinmedim.

Umarım katılım olur:)))

ben de aynı dönemlerde burada olup birbirimizi bulduğumuz için çok mutluyum, birlikte ilerlemek çok güzel🙆‍♀️
trliste için de tebrik ediyorum:)

Çok teşekkür ederim cansın. 😍😍Daha güzel günler göreceğiz inşallah hep birlikte🤗🤗