You are viewing a single comment's thread from:

RE: Discord'da Bir Süre Daha Yokum - Durum Güncelleme ya da İç Dökme Yazısı

in #tr3 years ago

zaman çok çabuk geçiyor ve hayat manasız şeyleri yapmayı bırak sevdiğimiz anları yaşamak için bile çok kısa.

o yüzden nerede mutluysan nasıl bir ortam sana iyi geliyorsa orada ol.
iç dökmelerin arasına bile o güzel çiçekleri eklemeyi ihmal etmemen ne güzel 💐☘

Bana Güzin abla muamelesi yapıyorlardı

her şeyi geçtim bunu yapmaları için bi neden bulamadım:)
insanlar çok ilginç bazen

Sort:  

iç dökmelerin arasına bile o güzel çiçekleri eklemeyi ihmal etmemen ne güzel 💐☘

O senin güzellikleri görebilme ve gizli mesajları duyabilme yeteneğinden kaynaklanan bir şey 🌼

insanlar çok ilginç bazen

hem de nasıl 😀

Teşekkür ederim güzel sözlerin, mesajların, yazıların ve her şey için 🌼
!ENGAGE 25

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Sevgili @sudefterine katılıyorum canım. Sen iç döküşlerinde sonuna kadar haklısın. Seni anlıyorum ve mutlu olmanı istiyorum. Kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle yaşa bizler seni seviyoruz ve yorumlarda da olsa yanında olduğumuzu bil. Bağlarımız kopmaz. 🤗😍