You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #5: Tahirozgen

in #tr5 years ago (edited)

harika bir röportaj olmuş ya tebrik ederim
@tahirozgen & @damla 💐

bana da yer verdiğin, sorumu cevapladığın ve güzel sözlerin için teşekkür ederim:)
ayrıca düz dünya için yazdıkların tam tahmin ettiğim gibiydi beni benden aldı:)

Acaba bu düz dünya teoricileri beni mi kastediyorlar diye aklıma düştü birden.

buraya kadar yüzümde gülümsemeyle ve keyifle okuyordum ki burada koptum:D

zihninin abuk kuşu hiç susmasın ki hep okuyalım senin gibi iyi bir yazarı🌼
Galatasaray formasını görmek de güzeldi🙆‍♀️

Sort:  

Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim sudefteri.🌷

Düz dünya konusunda aydınlatıcı cevabımın tatmin edici olmasına çok sevindim :))

Tabii Galatasaray forever. 💪

Posted using Partiko Android

Ben de teşekkür ederim katkıların için :)