Sort:  

Yazını okumayı inceleme zamanına bırakmıştım. Çok beğendiğim bir yazı oldu. Edebiyatın dibine vurmuşsun. Artık senin ünlü bir yazar olduğun şüphesi gerçeğe dönüşmüştür. :))

Posted using Partiko Android

bir an okumayacaksın diye korkmuştum:)
yazması en zor olup da bu kadar sevdiğim bir yazı olmadı sanırım..
hissettiklerimi tam ifade edememekten endişelenip geciktirmiştim zaten, beğenmen beni mutlu etti 🌼

Artık senin ünlü bir yazar olduğun şüphesi gerçeğe dönüşmüştür. :)) 🎈

💞

Ben de senin ünlü bir yazar olduğunu düşünüyorum. 🤗

Seçtiğin kelimeler kurduğun cümlelerle, gerçekten suya yazar gibi akıp gidiyor kaleminden.
Ellerine yüreğine sağlık 🥰 bir klip ancak bu kadar güzel yazılabilirdi. 🤗

okuduğun ve begendiğin için çok teşekkür ederim canım 💕
o güzel temennin ve sözlerin mutlu etti beni🎈