You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ölümsüz Aile'nin Âb-ı Hayat Su'yu

in #tr5 years ago

heroes dizisine kaptırdım gittim kendimi, sevdim ben:)
izlersen yorumunu öğrenmek isterim:)

tüm sevdiklerinin ölüşünü izlemek zorunda kalmıştı ki bence en üzücü şey.

hepimiz aynı durumdayız bence nasılsa izliyoruz izleyeceğiz ve izleneceğiz🤷‍♀️
ben de tek olmak istemezdim sevdiklerimle paylaşırdım suyu:)

cennetteki durum da bundan çok farklı değil ama..

teşekkür ederim beğenmene sevindim🌼

Sort:  

Paylaşmak problemi çözseydi bence kitaptakiler de paylaşırdı. Demek ki çözmemiş diye düşünüyorum. Ölüm için "nasılsa izleyeceğiz, izleneceğiz" diyemiyorum nedense. Ölen tanıdığım bir insan olmasa dahi verilen sela insanı çok derinden etkiliyor. Ayrıca sorumun cevabı da verilmemiş fark etmedim değil :) Sayı sorusu?

You got a 9.52% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!