başarı tesadüf değildir

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtmak isterim ben 18 yaşında bir gencim ismim süleyman stemmit le geçen hafta tanıştım başta çok karmaşık gelmişti ama saolsun bu konuda minnartar olduğum steemit türkiye topluluğundaki @damla ve diğer üyelerin yardımıyla şuanda baya ilerledim ana kavramları anladım sıra geldi uygulamakta hedefim ülkemde yeni olan bu sistemin öncülerinden olmak ve pasif bir gelir elde etmek bı arada artık diğer sosyal ağlarda paylaşacağım paylaşımları artı belli başlı konuları öğrneğin #tarih1 başlığıyla başlayıp tarih konuları #spor1 konuları #cripto para1 #komedi1 #müzik1 gezip görüğüm yerleri #seyhat1 şeklinde paylaşacağım hedefim büyük arkamdaki steemit türkiye kanalı daha büyük hepinizi seviyorum tekrardan teşekürler.

ENGLİSH TRANSLATİON

Hello friends, first to introduce myself, I would like the new 18-year-old young, my name is Solomon stemmit la I met last week mainly it came very complex but saolsun with @da in steemit turkey community that I'm minnart about this and other members of the help now male to advance came as I understand the main concepts apply at my destination my country I would like to be a pioneer of this system and share passive income to share with other social networks now plus other major topics starting with the title of # date1 and sharing the history topics # sports1 topics # scripto para1 # comedy1 # music1 travels and views places # seyhat1 I love you all more great turkey channel teşekürler again

images (8).jpeg

Resim kaynak:
http://www.ozdeyis.net/sen-olmayi-sectigin-kisisin/

Sort:  

Başarılar :)

Teşekür ederim (bu arada 0.01 beni aşırı mutlu etti 😁😁@mrsabd

Hosgeldin 😊

Welcome to the platform suleyman1957! Explore and enjoy it :)