TACH Challenge #2 : Hikaye Yarışması (15 SBD Ödül)

in #tr6 years ago (edited)


Efendiler, boyumuzun ulu savaşçıları, Türk topluluğunun değerli üyeleri, kulak verin dediklerime! @tach 'in 2. kısa hikaye yarışmasını bu post ile başlatıyorum. Aşağıda belirteceğim kurallar çerçevesinde kurgu ürünü bir hikaye ile isteyen herkes katılabilir. Bu yarışmada amaç üyeleri orijinal içerik üretmeye teşvik etmektir.

Yarışmaya Katılım Şartları


  • Dediğim gibi bu bir hikaye yarışması olduğundan katılacağınız içeriğin bir hikaye olması gerek. Yani kurgusal bir düzlemde geçen, giriş-gelişme-sonuç bölümlerinden oluşan bir yapıya sahip olmalı.

  • İçeriğiniz orijinal ve size ait olmalı ve internet ortamında daha önce paylaşılmamış olmalı. Çalıntı içerik ile katıldığı tespit edilen kullanıcılar yarışmadan men edilip bundan sonraki yarışmalara kabul edilmeyecektir.

  • İçeriğinizde imla ve yazım kurallarına uymuş olmanız gerekmekte.

  • İçeriğiniz görsel dizayn olarak okunabilir ve düzenli olmalı. Hikaye konu ile alakalı 1-2 resim ile desteklenmeli ve bu resimlerin kaynak linki yazıda belirtilmeli.

  • Hikayeniz minimum 200 maksimum 400 kelimeden oluşmalı. Kelime sayısına word programı üzerinden bakabilirsiniz veya direk şu linkten kontrol edebilirsiniz : https://kelime-sayisi.hesaplama.net/

  • Hikayenizi tr ve tach etiketlerini kullanarak yayınlamanız gerekmekte. Aynı zamanda başlık kısmı [TACH Challenge]- Hikayenizin Adı şeklinde olmalı. Bunun yanında alakalı diğer etiketleri de ekleyebilirsiniz.

  • Yarışmaya bu postun yayınlanması ile başlar ve 25.02 Pazar gece saat 24:00'da biter. Belirtilen son katılım tarihinden sonra paylaşılan hikayeler kabul edilmez. Sonuçlar ise Pazartesi akşamı açıklanacaktır.

  • Yarışmaya katılacak hikayelerin dili Türkçedir ve sndbox üyesi olan Türk üyeler yarışmaya katılamazlar.

  • Hikayesini bu kurallara uygun bir şekilde yazıp paylaşan herkes hikayesini linkini bu postun altına yorum olarak atmalı. Böylece hem toplu oldukları bir yer olur hem de diğer üyeler vote atabilirler.

Ödüller ve Seçim Sistemi


  • Yukarıda belirtilen kurallardan herhangi birine uymayan hikayeler direk elenecektir.

  • Birinci olan hikaye sahibi 7 SBD ile ödüllendirilecektir.

  • İkinci olan hikaye sahibi 5 SBD ile ödüllendirilecektir.

  • Üçüncü olan hikaye sahibi 3 SBD ile ödüllendirilecektir.

Herkese şimdiden başarılar!


Sort:  

Tüh be, bunu da kaçırdık :)
Ne yapalım artık önümüzdeki yarışmalara bakacaz.

Katılacak arkadaşlara şimdiden başarılar.

Yarışma için tebrikler ve teşekkürler @tach

şenol abi neyi kaçırdın :) 25 ine bitityo yarışma :)

Ben Snd de oldugum için katılamıyorum ama sen mutlaka katılıp şansını denemelisin. 😁

@fakire1sadaka şenol abi ilk katılan benim, doğaçladığım hikaye profilimde :)

@propofol yarışmanın kurallarından olan, yazmış olduğun hikayenin linkini buraya yorum olarak bırakmazsan malesef yarışmadan elenme ihtimalin var. Bilgin olsun ve yolun açık olsun :)))

İlk yorumu atanda benim gözden kaçırmış olmalısın :)

Evet kaçırmışım 😁

Katılıyorum, zaten aklımda yeni bir kurgu vardı yarışma için yazıya dökerim. Son katılım tarihi ne zaman acaba? Ancak sanata sınır konulamaz. 400 kelime sınırı kötü olmuş.

Bu gece 12'ye kadar süreniz.

Çok güzel bir yarışma olmuş. Yeni katıldığım için 1. ye katılamamıştım umarım devamı gelir :) Bu arada katıldım.

https://steemit.com/tr/@fungi/tach-challenge-bir-garip-huzur

Böyle projelerin olması ne güzel, teşekkürler @tach :)

garip bir hikaye oldu ama hayırlısı bakalım :D
https://steemit.com/tr/@josecca/tach-challenge-volkan-ne-yapyor

katılıyorum...https://busy.org/@dangerux/tach-challenge-hamsi-nin-maceralari biraz geç belirttim ben normalde yazımı cumartesi günü yazdım ve yayınladım... ben buraya vote atıp katıldıgımı belirttiğimi sanıyordum inşallah kabul edersiniz :S @tach