You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yeniden De Yazabiliriz Ya Da Hive'a Kısa Bir Bakış

in #tr4 years ago

Buralara uğrama zamanlarım arası biraz açılmış olsa da, yeniden yazmalar peşinde koşarken yeniden uğruyorum. İşt o zamanlardan birinde, 12 gün gecikmeli olarak okuyabildim yazını. şu scot tribe olaylarını hiç anlayamadım, anlamaya vakit de ayıramadım ama bu kadar çetrefilleşmeye, alt gruplara vs. ne gerek vardı diye hayıflanıyorum huysuz ihtiyar modunda :) Neyse, yoğunluklu bir dönüş yapabilirsem buralara, o zaman kafa yorarım inşallah, gerçi o zamana kadar daha neler değişir kimbilir. :))

Bir yazı ile seni görmek ne güzel. 💐

Sort:  

Teşekkür ederim @tahirozgen. Yakında dediğin gibi daha çok şey değişebilir.
Yoğunluklu dönüş yapmanın zamanı geldi bence de. Çok uzak kaldık hepimiz. Bu kadar ayrılık yetmez mi :))

:)) yetmesine yeter de işte... kendi adıma hala yoluna koymaya uğraştığım bazı durumlar var, sizler kapatın mekanı, gelirim inşallah arkadan :)