You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gerçekleştirilmiş Hayali Röportaj #6

in #tr5 years ago

Görseli ve hayali röportajımızı beğenmiş olmana çok sevindim.

Tıpkı @sudefteri 🙆 arkadaşımın ünlü bir yazar olduğunu düşündüğüm gibi ..

Hmmm bak sen şu @sudefteri 'ne. :)

Ben etimle budumla ortadayım, benden şüphelenmene gerek yok, ama hani diyosan bu tahirozgen'e para verip onun kimliğine bürünerek kendi kimliğimi saklıyorumdur, o zaman da tahirozgen i ekmek parasından etmeyelim 😜

ama aklımda güzel bir kurban fikri oluşturdunuz

Bu sene çok sigara içtim, o yüzden siz bu fikirden vazgeçin. Sigarayı bırakayım, üstünden zaman geçsşin akciğerler pembeleşsin felan bekleyin bence :)))

Sort:  

Bu sene çok sigara içtim, o yüzden siz bu fikirden vazgeçin. Sigarayı bırakayım, üstünden zaman geçsşin akciğerler pembeleşsin felan bekleyin bence :)))

Hmm sigara işi kötü oldu hocam, sigara içen bir kurban caiz olmaz sanırım, hocalara bir danışayım, acaba ne zaman bırakırsınız sigarayı ? 😆

Posted using Partiko Android

Bir ara bırakırım ama bu seneyi kurtarmayacağı kesin :)) isterseniz abuk kuşu vereyim onu kesin? :)

Posted using Partiko Android

Aa abuk kuşlara da kıyamam şimdi neyse vazgeçtim kurban kesmekten :))

Posted using Partiko Android

Steemitimizin bir tanecik@tahirozgen hocasısınız, Allah sizlere sağlık sıhhat versin inşallah, umarım en kısa zamanda sigarayı bırakırsınız :)

Posted using Partiko Android

:) teşekkür ederim. İçmeyeceğim, son rötuşlarla uğraşıyorum.🙄

Hmmm bak sen şu @sudefteri 'ne. :)

:))