You are viewing a single comment's thread from:

RE: GÖRSELLERDE KAYNAK LİNKİ NASIL BELİRTİLMELİ?

in #tr5 years ago

Hello deyip yüzlerine kapadım telefonu :)))

Aynen öyle, her türlü kaynak belirtilmeli, kendi dahi olsa.

Dediğiniz gibi; Makalelerde de, kişisel blog, öykü, şiir vs. değilse ve karşı tarafa bir bilgi aktamak üzere yazılmışsa ve de bu bilgi kendi deneyimlemesi tarafından değil de okuyarak öğrenildiyse kaynakça belirtmek gerekiyor.

Biz de öğreniyoruz aynı zamanda :)

Sort:  

Hello deyip yüzlerine kapadım telefonu :)))

Baya endişelenmiştim ben de:)) şimdi içim rahatladı çok iyisiniz beni ihbar etmeyeceğinizi biliyordum 😁

Dediğiniz gibi; Makalelerde de, kişisel blog, öykü, şiir vs. değilse ve karşı tarafa bir bilgi aktamak üzere yazılmışsa ve de bu bilgi kendi deneyimlemesi tarafından değil de okuyarak öğrenildiyse kaynakça belirtmek gerekiyor.

Aslında en önemli mevzu bu, bilgi kaynaklarının da belirtilmesi çok önem arz ediyor sırf bu yüzden flag atılan arkadaşlarım var:((

inşallah bu bilgi dolu faydalı yorumlarımızı okuyanlar olur.

Okuyanlar el kaldırsın:))))

Bakalım kimler dersine çalışıp gelecek:) Çalışkan öğrenciler buraya 😊