You are viewing a single comment's thread from:

RE: Güzâf ü Lâf #7

in #tr5 years ago (edited)

Tam da bir akşamın üstünde yeni doğan her çocuk gibi;
benim de korkularım var.

Güneş üstümden mi doğacak, yoksa üstüme mi doğacak tedirginliği yaşarken; toprak kokulu yer altlarında bana içirilen bir kaç damla süt ile altımda bir sıcaklık hissediyorum.

Güneş mi doğdu altımdan yoksa güneş altımda mı kaldı anlayamıyorum.

Sort:  

Şimdilerde akşam güneşi doğurmış, gece bitmiş, çocuklar almış karnelerini uzayıp gidiyorlar sonsuza hep beraber. Bense sonsuzdan kısalıp geliyorum bu şimdiye. Şimdiler, şimdiler, şimdiler; bir gecelerden kalma yılgınlıklara gider.

Posted using Partiko Android

Çocuklarını almış karneler uzaya gittikleri vakit artık güneş'in akşamına şahit olamayacakalardır.

Seninle beraber bir sonsuzluğa attıkları her adımda zaman kısalmış olacak ve durdukları nokta şimdiden ötesini barındırmayacaktır.

Şimdi şimdi şimdi diye yankılanan bir uzayın içinde yıllara gına gelmesi ise anlaşılabilir olacaktır.