You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wonderland Eurasia / Ankapark'ta bir gün

in #tr5 years ago

Yöntemi bulmuştum, üçüncü sıradaki çatının başladığı yer. :)

Ben park yerine döndüğümde muhtemelen çatıyı da sırasını da çoktan unutmuş olurdum, o sebeple genelde park ettiğim noktada telefona konum kaydediyorum :))

Tesisimiz anladığım ve beklediğim kadarıyla aceleye getirilerek yine hazır olmadan açılmış, neyse kervan yolda düzülür mantığıyla hareket etmeye alıştık. :)

Tabelada 'dokunmayın' yazmasına rağmen burnunu koparmışlar, dişlerini dökmüşler.

Bu konuda da neden bu kadar başarılıyız anlamıyorum 🙄

Sort:  

genelde park ettiğim noktada telefona konum kaydediyorum :))

düşününce çok komik ama bundan sonra ben de deneyeyim bi :))

kervan yolda düzülür mantığıyla hareket etmeye alıştık. :)

maalesef buna alıştık evet:/

çok teşekkür ederim okuyup sözlerinle destek olduğun için🌼