Şarkı yarışmasına katkim :) Barış Manço tabi ki

in #tr6 years ago (edited)

Barış Manço yüzlerce parçalarından bir tanesini seçicegim belliydi ama hangisini seciyim bilemedim.. hepsi birbirinden güzel, hepsi kendisinin ne kadar efsane bir adam olduğunu tekrar tekrar ispatliyor. Gezmeye, sevmeye araştırmaya ve özgürlüğe teşvik ediyor şarkılarıyla.
Klasik bir şarkısını seçmek istedim.
O da Gülpembe. Aşk gibi bir parca !

Şu an isdeyim ve maalesef tek 1 dakikam daha kaldı çünkü almanya saati ile Türkiye saati farkli :(
aslinda daha ookadar cok sey yazabilirdim bu sarkinin ne anlattığını.. birdahakine artik :)
image
sagol @burakdogusoy yarismayi kurdugun icin, devamini bekliyoruz :))
:) kusura bakma kısa kesmek zorundaydim :(( molam bitti :(
bir dakika gec kaldim umarim kabul edersin :D

Sort:  

seninkisine son dakika golü denir ben diyeyim :D bir sonraki yarışmanın konusu BARIŞ MANÇO :)) onda da beklentim var senden şimdiden söylüyorum

eehhh biz Türkler böyle son dakika sürprizlerle doluyuz :D
Oleeey çok iyi bir konu, benim sayemde mi seçildi yoksa zaten aklında varmiydi tam çıkaramadım.. ama sanırım aklında vardı zaten :)
Güzel resimlerim de var Barış Manço için. (Bu post daki resimi edit edicem başka bir resimle daha)
Gelicek yarışmanda kesin katılırım merak etme :) 😃

yok aslında ilk yapmak istediğim barış manço idi ama daha önce hiç yarışma yapmadım hatalar yapmam doğal diye düşünerek test amaçlı yaptım ilk yarışmayı :D barış manço ya hazırlıktı bu

tebrik ederim dediğim gibi son dakika golü attınız ve birinciliği aldınız. Barış Manço yarışmasının postunu yarın hazırlayacağım ve başlatacağım sizin kesin katılacağınızı düşünüyorum bu arada ödülünüz hesabınıza geçmiştir.