25 TL YE WEB YAZILIM ÖĞRENMEK İSTER MİSİN? (PHP, BOOTSTRAP,JAVASCRİPT,JQUERY)

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhabalar. Bu paylaşımım bir reklam olarak gözüksede daha çok bir öneri paylaşımı olacak. Yaklaşık altı aya yakındır web yazılım ile uğraşmaktayım. Bu altı ay boyunca genelde türkçe kaynak arayarak kendimi geliştirmeye çalıştım. Ama tabi pek türkçe kaynak bulamadım ama şu zamanda yotubeda olmasa da udemy de bazı hocalar 25 tl karşılığında eğitimler satmakta. Bunlardan biride Emrah Yüksek. Şu zamana kadar youtube dan kanalını takip ediyordum. Anlatım şekli ve sesi hoşuma gitmişti. Şimdi ise 4 tane , tanesi 25 tl olmak üzere php,bootstrap, javascript ve jquery eğitimlerini udemyde satışa sundu. Şu anda bu eğitimlerin 4 ünede sahibim. Sadece php ve bootstrap eğitimine göz atabildim. Şunu söyleyebilirim ki eğitimlerde kalite akıyor. Gayet memnum olduğumu söyleyebilirim. Hocanın ses kalitesi güzel olmasından dolayı videoları izlerken canınız sıkılmıyor. Konuyu Kısa kesecek olursam web yazılımda kendinizi gelitirme konusunda bu eğitimler size büyük destek olacak. Diyelimki eğitimi beğenmediniz. udemy nin en iyi yanı ise eğitimden memnum kalmadığız durumda 60 gün içinde para iade seçeneği bulunmakta. Eğitimleri 25 tlye satın almak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz.

Sıfırdan İleri Seviyeye PHP Web Programlama (HTML+PDO+MySQL)

https://www.udemy.com/sifirdan-ileri-seviye-web-programlama-html-php-pdo-mysql/?couponCode=13254797

Bootstrap 4 ile Sıfırdan Harika Web Projeleri Oluşturun

https://www.udemy.com/bootstrap-4-ile-sifirdan-harika-web-projeleri-olusturun/?couponCode=13254797

Komple Sıfırdan Adım Adım Javascript Öğrenin

https://www.udemy.com/komple-sifirdan-adim-adim-javascript-ogrenin/?couponCode=13254797

Komple Sıfırdan Adım Adım JQuery ile Harika Web Projeleri

https://www.udemy.com/komple-sifridan-adim-adim-jquery-ile-harika-web-projeleri/?couponCode=13254797

Sort:  

Bu arada udemy projesinin arkasındaki kişi de Türk

Evet öyle

Congratulations @technoatu! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @technoatu! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!