İNCE BELLİ BARDAK EMOJİSİ

in #tr7 years ago

Milli değerimiz olan ince belli bardaktan çay içmenin vereceği zevk i biliyor olmalısınız. Çay ( Tea)diye aradığınızda fincanda olan çay emojileri gelir karşınıza. Ama ince belli çay bardağı emojisini bulmazsınız. İnce belli çay bardağı emojisini oluşturmak için bir girişim olduğunu duydum aşağıdaki haber sitesinde. Sizce çok gerekli mi? Olsa kullanır mısınız?


http://www.yenisafak.com/teknoloji/ince-belli-cay-bardagi-emojisi-icin-tweet-yagiyor-2809109

Sort:  

Bu kadar opsiyon varken çay bardağımızda olsun bence sorun yok. Şuanda olsa ben kullanırdım şahsen

Güzel fikir. Olsun tabiki.
Hatta ben de katılıyorum hemen ;)

Congratulations @technoatu! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published 4 posts in one day

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!