Geç Bir Tanıtım Yazısı

in #tr7 years ago

Herkese selamlar Steemit TR ahalisi. Geç de olsa bir tanıtım yazısı yazma ihtiyacı duydum. Diğer Steemit kullanıcılarından esinlenerek bu postu hazırlama fikrine eriştim aslında.

İsmimi görüyorsunuz :) Tarih bölümü 2.sınıf öğrencisiyim. Kocaeli’de yaşıyorum. Kocaelisporluyum. Tarihi oldum olası sevdim hatta bayıldım ve istediğim yerdeyim. Liseden sonra birtakım problemlerden dolayı öğrenime başlayamadım. Ancak 24 yaşındayken üniversiteye girdim. Tarih başta olmak üzere çok fazla ilgi alanım var ve bu ilgi alanlarımı Steemit profilime yansıtmayı düşünüyorum. Burada sadece tarih alanında değil, bilim, felsefe, güncel vs. birçok alanda post paylaşımı yapmayı düşünüyorum. Steemit’in bize postlarımız karşılığında ödediği ücretin beni teşvik etmediğini söylersem de yalan atmış olurum.

Hesabımın onaylanması uzun sürdü ve 25 Eylül’de yazdığım Kuzey Irak referandumu ile ilgili yazıyla bu mecraya giriş yaptım. Peşinden şu sıralar gündemi işgal eden konulardan olan Arakan meselesini yazıyorum. Arkasından ise Timurlenk ile ilgili bir post atacağım, onu da yazmaya başladım. Aslında kendimi tarih ile sınırlamayacağım. Astronomi, biyoloji, felsefe, metafizik vb.bir çok alanda yazma fikrim var. Canım ne isterse, neyi merak ediyorsam yazacağım. Bilmediğim konuları araştırarak yazmak, bu sırada kendimde bu bilgilere vakıf olmak niyetindeyim. Ayrıca Osmanlıca ve Farsça dil eğitimi ile ilgili de bir seri hazırlama planım var. Bakalım zaman bize neler gösterecek. Sevgiyle ve takiple kalın.

21430313_1905190933141890_3298791100680317971_n.jpg

Sevgili dostum Ümit ve sağdaki benim :)

Sort:  

Hoşgeldiniz ...

Hoşbuldum teşekkürler.

Hoşgeldin steemit e
Gerçi biraz olmuş geleli ama
Adet tanıtım postundan sonra hoş geldin demek buralarda
O yüzden hoş geldin

Hoşbuldum teşekkürler.

Aramıza hoş geldin :>

Teşekkürler :)

Benden de, geç olsa da, hoş geldin.

Osmanlıca dil eğitim serisi için @yasemin-gencer ile irtibata geçsen, belki faydalı olur diye düşünüyorum.

Hoşbuldum teşekkür ederim.

Hoşgelmişsiniz keyifli steemler :)

Size de teşekkürler :)

Hoşgeldiniz. Yazılarınızın ilginç olacak gibi. Merakla bekliyorum. Steemit de başarılar...

Size de başarılar dilerim sağolun :)

@terslikvar Üstad hayırlısı olsun. Osmanlıca Farsça gibi dersler vereceksen buradan da bilgilendirme yaz. Ayrıca Discord programını kullanarak oradan da sesli yazılı eğitim verebilirsin. Haydi güzel yazılara... ;)

Şuan henüz planlıyorum, kesin karar verirsem mutlaka. İlginiz için teşekkürler :)