2 Steem ödüllü tahmin yarismasi sonuclari

in #tr5 years ago


Source:

Selam Arkadaslar,

5 Gün önce düzenledigim tahmin yarismasi sonuclarini acikliyorum.

Bu yarismamiza 8 kisi katildi.

Görüldügü gibi Coinmarketcap.com'da 25.01.2019 Cuma günü saat 12:00 'de (GMT) Steem Fiyati 0.351 Dolar olarak kayda gecti.

Screenshot_20190125-120514.png

Steem Fiyatina en uzak olanlardan baslayarak en yakin tahmine dogru siralama söyle oldu:

8.@sahinadm Tahmin: 0.510 Fark: 0.159
7.@tahirozgen Tahmin: 0.508 Fark: 0.157
6.@sudefteri Tahmin: 0.498 Fark: 0.147
5.@queqtra Tahmin: 0.452 Fark: 0.101
4.@emir54 Tahmin: 0.407 Fark: 0.056
3.@netknight Tahmin: 0.393 Fark: 0.042
2.@white-star Tahmin: 0.380 Fark: 0.029
1.@baycan Tahmin: 0.375 Fark: 0.024

Görüldügü gibi en yakin tahmini yapan @baycan oldu ve 2 Steem ödülün sahibi oldu. Kendisini tebrik ederim ve katilan tüm yarismacilara tesekkür ederim.
Bildschirmfoto von 2019-01-27 14-45-13.png

Sonunda Küre Asya ve Avrupa Turunu tamamladiktan sonra sahibine teslim edildi anlasilan. :=)

@sahinadm ve @tahirozgen hocalarimin tahminlere bakarak da "Rüyalarda Bulusuruz" sarkisiyla satirlarima son veriyorum...


Source:

thales-eclipse.jpg
Source:

Sevgiyle yasayin güzel insanlar.

Sort:  

Yaşasın sevgili küreciğim bana geri döndü, beni özlemiş galiba 😃

Beni küreme kavuşturduğunuz için kocaman teşekkür ediyorum size @thales7 hocam 😃

E2EA20C5-924A-4261-B7BC-B33FAD577A3B.png

!popcorn

Posted using Partiko Android

Mısır patlatayım ben de 😂 canım çekti

😀✏🗳📦📬🇦🇹🛫⏳➡️⏳🛬🇹🇷🚛🚪✊✊✊🏃‍♀️🏃‍♀️🚪📦✂️🔮

Posted using Partiko Android

A9B8FD82-7D34-438E-ACF7-E9F18141C52F.jpeg

Yarışma sonucunda patlamış mısır keyfi 😃

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by r083 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got an awesome upgoat, thanks to @thales7
BuildTeam wishes everyone a bullish new Year!
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Bizim sihirli küremiz yok ne yapalım :))

Posted using Partiko Android

Bu sihirli küre sabit bende durmuyor herkesi geziyor kimbilir belki birgün size, @tahirozgen hocama, @queqtra ya hatta sevgili @sudefterine de uğrayabilir 😊

Bana gelmeyeceği kesin. :)

Posted using Partiko Android

Karamsar olmayın gelir 😀

Ben piyasaya fazla umutlu bakıyorum yükselicek dedigimde hep yere çakılıyor:)

Posted using Partiko Android

Ben de umutlu bakanlardanım acelem yok beklerim yükselmesini seneye yükselebilir 😊

bu yarismaya sihirli Küre gerekmiyor, hemen katilin :=)

https://steemit.com/tr/@thales7/2-steem-oeduellue-fikra-yarismasi

Tahminimi yazmayı unutmuşum:)