You are viewing a single comment's thread from:

RE: Discord'da Bir Süre Daha Yokum - Durum Güncelleme ya da İç Dökme Yazısı

in #tr3 years ago

Uzun süredir yazismadik seninle. evet,ben viyana´da yim ama yaz tatilinde antalya ya gelicem ailem ile eger hersey planladigim gibi giderse. Allaha sükür hersey yolunda. Baba oldum 6 ay önce. Cok sirin bir kizim var. Sen neler yapiyorsun? Nasil gidiyor hayatin?

Sort:  

Evet, bayağı olmuş haberleşmeyeli gerçekten 🙂 Antalya bu sene çok güzel. Aşırı sıcaklar bir anda başlayınca yasaklı saatlere kadar kimse denizden çıkmak istemiyor. Umarım planladığın gibi gider, gelip hasret giderirsiniz.

Baba oldum 6 ay önce. Cok sirin bir kizim var.

En son davetiye konunu okumuştum. Ama düğün kısmını kaçırmışım. Çoook tebrik ederim her ikisi için de. Harika haber bu. Sağlıklı, mutlu, analı babalı büyür inşallah. 🌸 Babalarla kızları arasında bambaşka bir bağ, bir anlaşma olur. Eminim çok mutlusundur.

Ben de iyiyim çok şükür. Geçen yıl biraz sıkıntılı geçti. Yurt dışına çıkmıştım, o sırada pandemiden dolayı uçaklar iptal oldu, geri dönemedim, sonrası stres, sıkıntı, bürokratik engeller... 3 ay önce hepsi çözüme kavuştu, sonunda memlekete gelebildim. Tabii bu sırada döndüğümde yapılacaklar listesi oldukça kabarmış, bu sıralar kendime gerekli gereksiz işler çıkarmakta olduğum için Hive'da yazmayı da biraz ihmal etmiş oldum.

Teşekkür ederim habersiz bırakmadığın için. 🌸

Tekrar'dan merhaba demeliyim, çünkü sana cevap vermeyi unutmuşum. Kusura bakma. Iyi dileklerin için teşekkürler. Evet,baba olmak, uzun süredir hayatımda hissettiğim bir boşluğu doldurabilecek tek duyguymuş. Allah çocuk isteyen tüm insanlara bu duyguyu yaşatmasını isterim.

Evet,pandemi döneminde neredeyse tüm insanlığın hayatı alt üst oldu. Bizde etkilendik. Tam herşey normale gidiyor diye düşündüğümde,yine lockdown ve yine kısıtlamalar. Ama artık sıkıldı insanlar. "Ölen ölsün kalan sağlar bizimdir, ama artık yolumuza devam edelim" diye isyan ediyor insanlar artık. Bizim Antalya tatili de biraz sallantıda, çünkü Türkiye'den Avusturya ya dönenler 5 gün karantina da kalmak zorunda. Tatilimi sıcaklarda evde kapalı geçirmek istemiyorum açıkcası. Rotamız belki değişir ve tatilimizi Hırvatistan'da da yapabiliriz. Ama olur da Antalyalara gelirsek, bakarsın bir kahve içeriz biryerlerde, tabiki kısmet ve zamanımız olursa.

Kendine iyi bak. Seni buralarda görmek güzel.

Merhaba. Yeniden kısıtlamalar gelmesi kötü tabii. Buralarda şu anda normal dönem geçiriyoruz ama kapanmalar ve kısıtlamalar tekrar gelirse ne yaparız diye düşünüyorum. İnsanlanların isyan etmeleri normal, artık dayanacak gücümüz kalmadı. Sağlık olsun, bu kez olmazsa sonraki senelerde gelirsiniz. Hırvatistan da çok güzel bir yer olmalı, kardeşim gitmişti ve çok beğenmişti. İyi tatiller diliyorum şimdiden 🌸
!PIZZA

Connect

Trade


@thales7! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @damla.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza (1/10)