Sort:  

Üzülerek söylüyorum; siteye karşı hevesim pek kalmadı. Belki tekrar gelir bilmiyorum ama şimdilik bıraktım diyebilirim.

Bu üzücü hocam. Neden bırakma kararı aldınız? Canınızı sıkan birşey mi oldu??

Posted using Partiko Android

Bu sitede 1 yıl içerisinde canımı sıkan çok şey oldu ama spesifik bir gerekçe için bırakmadım. Zaten uzun süre eski steemit ortamını özlediğimden yakınıp durmuştum. Hayatımızdaki sirkülasyonu kabul etmemiz gerekiyor sanıyorum.

İlginiz için çok teşekkür ederim hocam. Bakalım ilerde belki yine yazarım.

Sizi çok sevenler var burda, umarım yakın zamanda yine buralara tekrar dönersiniz. Ben şahsen yokluğunuzu hissettim. Sizin gibilere bu Plattform un ihtiyacı var. Inşallah devamlı uzak kalmazsınız buralardan.

Posted using Partiko Android

Sağolun hocam çok teşekkür ediyorum.