Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (10.08.2017)

in #tr7 years ago

Merhaba Arkadaşlar

Ben Turk Kurator @baharoba .

.

(Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.)
Bundan sonra Günlük 4 yazı seçimi yayınlanacaktır. (Hakeden yazılar yine oy alacaktır.)



10.08.2017 Tarihinde Seçilen Yazılardan 4 Tanesi:

Çocukluk Çağı Gizli Tehlikesi: Skolyoz

@myego13 adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

Hologram Piramidi ile 3D Görüntü Şölenine Tanık Olun

@beyazpanda91 adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

Hardfork 17.18

@supermarioo adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

Yanlış Bilinen Bilgiler #5: Ispanak ve Temel Reis

@vitruvianman adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)


Herhangi bir görüş veya şikayetinizde bana discord üzerinden veya steemit chat üzerinden ulaşabilirsiniz .

                                  kullanıcı adım : baharoba
Sort:  

@tr-support teşekkür ederim :)

sayiyi azaltmasaydiniz keske, bir cok guzel yazilar gozden kacar, ornegin su yaziyi kesin secilir diye dusunmustum
https://steemit.com/tr/@outofstandarts/perilerin-konustugu-dil

bu benim yazim degil, tesvik etmek icin sayiyi daha genis tutmak lazim

Merhaba @dovlet belirttiğim gibi bu yazıda sadece 4 tane yazıyı yayınlıyorum ve geri kalan yazılara zaten oylar giriyor. Oy oranını düşürmedim.
@outofstansdarts yazısını inceledim fakat cheetah nın yorumu vardı . Kendi sitesi olduğunu söylemiş kontrol etmek için girmeye çalıştım ama kapanmış bir blog. Bu sebeplede destek veremedim.