Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (13.08.2017)

in #tr7 years ago

Merhaba Arkadaşlar

Ben Turk Kurator @baharoba .

.

(Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.)
Bundan sonra Günlük 4 yazı seçimi yayınlanacaktır. (Hakeden yazılar yine oy alacaktır.)



İlginizi Çekebilecekler:

Piyango 6# (SBD Ödüllü)

@necrosahin adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

Steemit'de SBD Kazanabileceğiniz Düzenli Etkinlikler

@steeminator3000 adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)


13.08.2017 Tarihinde Seçilen Yazılardan 4 Tanesi:

Modern Bushcraft - Kuksa (Guksi) Nedir?

@orcunk.karaca adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

İphone 2017 Ödüllü Fotoğrafları

@selviboylum adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

GAZETENİN TARİHİ

@mehedr0713 adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

Tutunamayan Diziler, İthal Formatlar

@outofstandarts adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)


Herhangi bir görüş veya şikayetinizde bana discord üzerinden veya steemit chat üzerinden ulaşabilirsiniz .

                      kullanıcı adım : baharoba
Sort:  

kesin seçilirim demiştim olmadı.... yarın çok umutluyum :D:D

1 gün öncesinin yazılarını yayınlıyorum :) Yazınız seçildi :)

Çok mutlu oldum...tessekur ederım....