Trbooster yeni delegasyonlar arıyor

in #tr6 years ago

Herkese merhaba @trbooster
image

0.250 sbd karşılığında oyluyor ve 2.8-3 oranını koruyor. Bunun için yeni delegasyonlar arıyor. Bunun için yerli kullanıcılardan kiralama yapabileceğini veya minnowbooster üzerinden @trbooster tekliflerini görebileceğinizi hatırlatmak istiyoruz.

Haftalık olarak verilen steem power kadar miktar ödenecektir. Bu sayede komisyonsuz bir delegasyon vermiş olabilirsiniz. Trbooster ise yerli kullanıcıya ücret ödemiş olur.*

Daha önce #tr tagı içerisinde etkileşimin azaldığı gözlemlenmişti, bir nevi tetikleme, biraz daha teşvik ve biraz daha kazanç için hayata geçmişti.

Şuan yine aynı amaç ile Türk kullanıcılara destek olmak için aramıza döndü. 1e 3 oranı için mücadele ediyor.
Steem üzerinde oluşan dalganmalar ve ilave delegasyonlar ile 1e 2.6/2.8 oranlarına ulaştı. Fakat trbooster 1e 3 için yeni çözümler arıyor.

En kısa zamanda yeni çözümlere kavuşmak üzere hoşçakalın.

''0.250'' sbd ile birlikte memo kısmına yazınızın linkini paylaşarak gönderin,

Trbooster sıraya göre sizi ödüllendirsin.(@trbooster en doğru zamanda sizi oylayacaktır.)

Daha fazla detay için en kısa sürede görüşmek üzere...

Sort:  

Merhaba, kiralama için fiyatlandırmanız nedir? Aktif kullanamadığım 20SP mevcut.

0.25 SBD gönderdim ve geriye 0.51 geldi. Yani 2.04x katı oy atıldı. Yazınızda 2.8-3 oranını koruyor diyorsunuz ancak burada bir yanlışlık var. Ben bu oranı gördüğüm için SBD gönderdim? @trbooster

Screen Shot 2018-03-14 at 18.15.51.png

@trbooster arada oluşan fark için yeni delegasyon talebi oluşturdu.

Bahsettiğiniz kalan miktar için @treasureteam oylama yapmış görünüyor. Tekrar incelerseniz, Hesapta bir yanlışlık olmadığını farkedeceksiniz. En kıs sürede yeni delegasyon ile oranlar iyileştirilecektir.

@trbooster bunun için çalışıyor.

Bunu en azından yorum olarak belirtirseniz iyi olur. Teşekkürler.

İyi akşamlar ben sizin hesabınıza "0.250" sbd yolladım, ne zaman oylama yapıyorsunuz onu soracaktım.

''@treasureteam ailesinden birileri, kendi oy haklarını size gönderdi.''

@trbooster benim cüzdan iş görür mü?

0.4 basmışsınız. 2 katından daha az :( ben 0.25 göndermiştim.