Byteball Cüzdanlarımızı Nasıl Yedekleyebiliriz?

in #tr6 years ago

Byteball'ın steemit üyelerine ücretsiz olarak verdiği byteball coinlerin yarısını çektik ancak geri kalan yarısını çekebilmemiz için 1 yıl beklememiz gerekecek.

Bu süreçte hesaplarımızın bulunduğu cihazlardan (telefon bilgisayar tablet vs.) byteball cüzdanlarımızın silinmesi ya da herhangi sebepten dolayı kaybolması durumları için, bu hesaplarımızı güvence altına alabiliriz. Herhangi yere kaydedeceğimiz dosyalar ile byteball cüzdan uygulamamız silinse bile tekrar kurarak kurtarma imkanı bulabiliriz.

Yazılı anlatım

  • Byteball uygulamamızı açtıktan sonra menü sekmesine giriyoruz.
  • Buradan ayarlar kısmına giriş yapıyoruz.
  • Ayarlara girdikten sonra sayfanın altında bulunan TAM YEDEKLEME bölümüne giriyoruz.
  • Kendi oluşturacağımız bir şifreyi buradaki şifre oluştur bölümüne yazıyoruz ve dışa aktar diyoruz.
  • Arkadaşlar uyarılardan biri olan iki cihaz da aynı anda kullanmama olayı önemli. Ben hesabı kontrol etmek için telefondan bilgisayara aktardım ancak bunu yaptığımda telefondaki uygulamayı sildim. Sorun oluşmaması açısından bu uyarıları dikkate alın derim.
  • Bu aşamaları yaptığımızda, byteball cüzdanımız telefonumuza ya da bilgisayardan yapıyorsak bilgisayarımıza dosya halinde yedeklenmiş olacak.
  • Buradaki dosyayı kullanmak istediğimiz de ise kullanmak istediğimiz cihaza bu dosyayı atıyoruz. Tekrar Menü'den AYARLAR kısmına geliyoruz ve Tam yedeklemeden geri yükle seçeneğine giriyoruz.
  • Buraya girdikten sonra Dosya seç ve Password kısımlarından dosyamızı attığımız klasörden seciyoruz ve belirlemiş olduğumuz şifreyi yazıyoruz.
  • İÇE AKTAR dediğimizde karşımıza
  • Import successfully completed, please restart the application
  • İçe aktarma başarıyla tamamlandı, lütfen uygulamayı yeniden başlatın.
  • Bunu onayladığımız da uygulama kapanıyor. Uygulamamızı açtığımızda ise yedeklediğimiz byteball hesabı karşımıza cıkmış oluyor.

Görsel anlatım

Byteball uygulamamızı açtıktan sonra menü sekmesine giriyoruz.
Buradan ayarlar kısmına giriş yapıyoruz.

Screenshot_2018-07-19-20-19-31.png

Ayarlara girdikten sonra sayfanın altında bulunan TAM YEDEKLEME bölümüne giriyoruz.
Screenshot_2018-07-19-20-50-47.png

Kendi oluşturacağımız bir şifreyi buradaki şifre oluştur bölümüne yazıyoruz ve dışa aktar diyoruz.

Screenshot_2018-07-19-20-19-44.png

Arkadaşlar uyarılardan biri olan iki cihaz da aynı anda kullanmama olayı önemli. Ben hesabı kontrol etmek için telefondan bilgisayara aktardım ancak bunu yaptığımda telefondaki uygulamayı sildim. Sorun oluşmaması açısından bu uyarıları dikkate alın derim.

Bu aşamaları yaptığımızda, byteball cüzdanımız telefonumuza ya da bilgisayardan yapıyorsak bilgisayarımıza dosya halinde yedeklenmiş olacak.

byteball klasörüüü.jpg

Buradaki dosyayı kullanmak istediğimiz de ise kullanmak istediğimiz cihaza bu dosyayı atıyoruz. Tekrar Menü'den AYARLARkısmına geliyoruz ve Tam yedeklemeden geri yükle seçeneğine giriyoruz.

Buraya girdikten sonra Dosya seç ve Passwordkısımlarından dosyamızı attığımız klasörden seciyoruz ve belirlemiş olduğumuz şifreyi yazıyoruz.

MAASA ÜSTÜ 2.jpg

İÇE AKTAR dediğimizde karşımıza
''Import successfully completed, please restart the application''.
İçe aktarma başarıyla tamamlandı, lütfen uygulamayı yeniden başlatın.
Bunu onayladığımız da uygulama kapanıyor. Uygulamamızı açtığımızda ise yedeklediğimiz dosya karşımıza cıkmış oluyor.

Arkadaşlar bende bunu deneyerek öğrendim. Yani bununla ilgili kesin bilgilere sahip biri değilim. Bu işlemleri denediğim de hiçbir sorun çıkmadı ancak bu sorun çıkmayaçağı anlamına da gelmiyor. O nedenle eğer ki şüphe veya korkularınız var ise yapmanızı tavsiye etmem. Bu İşlemlerden oluşacak sorunlar nedeniyle de herhangi bir sorumluluk altına girmek istemiyorum.
Okuduğunuz için teşekkürler :)

Sort:  

Emeğinize sağlık hocam güzel bı konu olmuş.

Teşekkürler hocam inşallah faydasını gören olur.

Oldukça saygı duyulasi bir iş yapmışsın inşallah bende deneyeceğim kolay gelsin merak ettiğim bir soruydu

Teşekkürler hocam umarım bir sorun cıkmaz. @queqtra

Cok yararli bir yazi olmus hocam eline saglik :)

eyvallah hocam sağolasın :)

Elinize sağlık hocam, merak ettiğim bir konuydu. Bir sorum olacaktı, bu tam yedeklemeyi telefonda yapınca dosya telefona yükleniyor değil mi?

evet hocam byteball adlı bir klasör açıyor tele. bilgisayara bağladığınızda telefonu klasör olarak görebiliyorsunuz. telde de muhtemelen görünür açmak istediğinizde.

byteball.jpg
resimde görünüyor mu bilmiyorum ama bilgisayardan telefondaki dosyalara bakmak için girdiğinizde bu klasör anasayfada çıkıyor.

Tamamdır hocam anladım, yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. 👍

Eyvallah hocam sağolun :)

harikasın bir salaklık yapmazsam şuan sayende kurtaracağım

Ben uzun zaman önce yapmış olmama rağmen kurtarma konusunda bir sorun yaşamadım. İnşallah sen de yaşamazsın :)

hallettim şansıma :) tekrardan teşeküürler

Eyvallah hocam :)

steemiti bıraktınız mı

Steemiti bırakmadım. Ancak bir ay sonra askerlik sebebi ile mecburi olarak bırakmak zorunda kalacağım. Şuanda paylaşım yapmamın sebeblerinden birisi bu. Diğeri ise botların kazanç sağlamıyor olması. Burada varolmak için bot kullanmanın gerekliliğine inanan biriyim açıkcası. Botlar şuanda bana zarar ettirir düşüncesinde olduğum için paylaşım yapmıyorum. İnşallah askerden geldikten sonra devam edeceğim :)

JBSGRGCTXK7C3Q45HC2W6AXHWFQSXKLD