You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #27 | Geçmiş Zamanlar

in #tr3 years ago

Evet umarım hepimiz mutluluga erişiriz. Ben de kırmaya çalışıyorum o okuyamama olayını bir kitap başlıcam bakalım. Goodreads görüyorum ama hiç hesap açmadım orada ama dönem dönem bakıyorum oraya 😇

Sort:  

iyi okumalar, inceleme yazısı gelir belki 🙂
olur da bir gün hesap açarsan haber verirsin :)

Tabi ki haber veririm canim 😍

🎈

Sen de ing bir şeyler katsana canım. Bu güzel günlüklerin bence herkes tarafından okunmalı :)

kendimi doğru ifade edecek kadar ing yazabileceğimi düşünmüyorum, çok uzun bağlaçlı vs cümle de kurunca çeviri ile yapmak da biraz sıkıntılı:)
o yüzden böyle devam tr bilen birkaç kişi okur anca:)
teşekkür ederim canım güzel önerin için ☘

Anladım canım. Sen nasıl istersen tabi :)