You are viewing a single comment's thread from:

RE: 30 Gün Blog Yazısı Yazma Denemesi | 13. Gün | Film Listem-1

in #tr5 years ago

Hele karda yürürken ayaklarımızın altından çıkan o gıcırdama sesi yok mu, işte onu çok seviyorum. Mr. Nobody yıllar önce izleyip beğenmiştim. Diğer film benimde listemde ama bir türlü izleyemedim. Bu gece belki senin sayende izlerim. :)
Ben de öncelik olarak bilim kurgu tarzındaki filmleri izlerim ama bazen öyle bir an geliyor ki ruh haline sana izlemen gereken filmleri çok güzel izletiyor.
Benim tavsiye edeceklerim;

  • Shutter Island
  • Memento
  • Transcendence
  • Interstellar
  • Snowpiercer (yakın zamanda dizisinin de yapılacak diye duymuştum.)
  • Predestination
  • El Laberinto Del Fauno
  • Children of Men
    Bahsettiğin tarza yakın olanlardan benim aklıma gelenler şimdilik bunlar. Müsait bir zamanında incelersin. Şimdiden iyi seyirler :)
Sort:  

Hele karda yürürken ayaklarımızın altından çıkan o gıcırdama sesi yok mu, işte onu çok seviyorum.

Evet insanda garip bir rahatlamaya sebebiyet veriyor o ses :)

Film listesi için de çook teşekkür ederim. İzlediklerim de var ama bazı filmleri defalarca izlemeyi seviyorum. Notlarımın arasında yerlerini aldılar.