You are viewing a single comment's thread from:

RE: 30 Gün Blog Yazısı Yazma Denemesi | 8. Gün | İngilizce gelişimi için tavsiyeler 2

in #tr5 years ago (edited)

Çok güzel bir paylaşım olmuş. Özellikle benim gibi ingilizcesini geliştirmek isteyenler için. Ben de bir kaç uygulama kullanıyorum onlar hakkında yazı paylaşacaktım ama burada da iznin ile yazayım istiyorum. Son dönemlerde Speaky uygulamasını kullanıyorum. İngilizce başta olmak üzere bir çok dil öğrenebilme imkanı sağlıyor. Türkçe öğrenmek isteyenlere Türkçe öğretebiliyorsunuz. Onlarda size kendi ana dillerini öğretiyorlar. Chat üzerinden dilerseniz yazışarak dilerseniz de sesli konuşmalar yapabiliyorsunuz. Programın bir çeviri yapma, karşı tarafın yazısında ki hatasını düzeltme gibi bir çok özeliği bulunuyor. Bunun yanında bir kaç gündür Beelinguapp uygulamasından çocuk hikayeleri dinliyorum. Türkçe ve ingilizce takip ederek okumayı sağlıyor. Belki ufakta olsa öğrenmek isteyenlere yardımcı olur. :)

Bu arada zencefil-tarçın-yeşil çay üçlüsü de çok güzel oluyor. :)

Sort:  

Speaky uygulamasını da denemiştim ama ben verim alamadığım için belki de, yazıyı yazarken aklıma gelmemişti eklemen çok iyi olmuş. 😉

Beelinguapp ben de deneyeyim hemen. Aslında öyle bir uygulama yüklediğimi hatırlıyorum ama tam da emin olamadım.

Bu arada zencefil-tarçın-yeşil çay üçlüsü de çok güzel oluyor. :)

Yeşil çaya bir türlü alışamadım ama bu üçlüyü bi deneyeyim teşekkürler :)