#turkcebilim YARIŞMA

in #tr6 years ago (edited)

tb.png

turkce.png

TTT.GIF

#turkcebilim etiketi altında yarışmaya hazır mısınız?

Yarışma Konumuz:

Hayatımızı en çok değiştiren bilimsel gelişmeler nelerdir?



BASİT KURALLARIMIZ:

1-Oy Ver : yarışma gönderisine
2-Yazını Paylaş: #turkcebilim discord kanalı altında, #yarışma kanalında
3-Kurallara Uy : #turkcebilim etiketi genel kurallarına
4-Son Katılım Tarihi : 16.06.2018
5-Kendine iyi bak: 😃😃😃



ÖDÜL:

Birinciye : @quraturk %100 + @turkce-bilim %100
İkinciye : @quraturk %50 + @turkce-bilim %100
Üçüncüye : @quraturk %50 + @turkce-bilim %100
Yarışmaya katılıp, şartları sağlayan herkes kaliteye göre %100’e kadar @turkce-bilim’den oy alacaktır.

Bilim yazılarınızla #turkcebilim etiketi altında buluşalım

Sort:  

Herkese başarılar

Bugün katılıyorum inşallah

İlk Yorum :) Yeni Yarişmada herkese başarılar :)

Valla kurallarda yok ama ben resteem ettim.

Emeği geçen herkesi tebrik ederim :) Eminim bu yarışmada da pek çok güzel yazı çıkacaktır :)

Katılımın fazla olduğu bir yarışma olsun:)Başarılar arkadaşlar..

Ben de resteem ediyorum, hak eden kazansın, herkese başarılar 👍👍👍

@@@@@@@@@@@@@@
OvO
@@@@@@@@@@@@@@

Herkese başarılar dilerim 😊
Güzel ve kaliteli yazıların kokusunu almaya başladım bile .

Aynı şekilde ben de resteem ediyorum umarım gören katılan çok olur :)

Çok güzel bir yarışma olacak 👍🏻 Şimdiden heyecanlandım 🙏🏻

Parti başlasın :D

Herkese başarılar dilerim. Güzel projelerin güzel hareketleri ve güzel katılımcıları olur. Öyle olsun.

Sevgiler.

Dolu dolu gönderilere boğulacağız desenize !

Konu seçimini beğendim, elinize sağlık katılmaya çalışacağım :)

Yarışma süreleri daha kısa olsa daha çok yarışma olsa keşke şimdi yazmak için 2 gün bekleyeceğim :D

Dostum yarışma süresi çok uzun değil zaten :D 2 gün kaldı

ya birkac birseyler yazabildim ama ramazan ardindan bayram derken istedigim bir formata cevirip yetistiremedim. Süre biraz daha uzun olaydi,gerisi kolaydi.

Katıldım. Bu etiketi seviyorum ;)