Deneme

in #tr5 years ago

Partiko diye bi uygulama indirdim onu denemek için post yazıyorum. Rica etsem post ve resim görünüyorsa cevap yazabilir misin arkadaşlar. Şimdiden teşekkür ederim.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Hoş geldin. Uzun zaman oldu seni buralarda görmeyeli :)

Teşekkür ederim. Hoş bulduk. Maalesef bi aksilik olmuştu. Sorun çözüldü şükür.

Posted using Partiko Android

vay vay abim gelmiş, görünüyor abi.

Eyvallah sağolasın defteri kaybetmiştim şifrelerin olduğu uzun zamandır giremiyordum.

Posted using Partiko Android

sen o defteri iyi besliyordun, ne oldu sana abi?))

Kaybolmuştu buldum taşınırken koyduğum yeri unutmuştum eSteem de çalışmıyor du en sonunda buldum.

Posted using Partiko Android

tekrar hoşgeldiniz:)

Hoş bulduk

Posted using Partiko Android

Tekrar hoşgeldiniz. Görünüyor paylaşımınız.

Hoş bulduk

Posted using Partiko Android