Çağımızın Sorunu Stres [Cointurk 19. Projesi] unal1453#6431

in #tr6 years ago (edited)

images (1).jpeg

Her yaş grubundan insanın karşısına çıkan bir problemdir stres. O gün olan işlerinizi verimli yapmanıza engel olurken aynı zamanda yaptığınız işten haz almanızı da engeller. Yaşım ve bulunduğum konum itibariyle bende bu problemden oldukça rahatsızım. Sınavlar, maddi problemler, işte karşılaştığımız sorunlar beni de strese sürüklüyor. Tam olarak stresten kurtulmak mümkün görünmüyor ama kendimizi stres yapmamıza karşı dirençli hale getirebiliriz. Benim stresli zamanlarda izlediğim yol biraz basit gibi gelebilir ama kendi yaşantımda verimli olduğuna inanıyorum. Her hangi bir problemle yada zorlukla karşı karşıya kaldığım zaman önce bu işi nasıl kolaylastirabilecegimi düşünüyorum ardından bu işi yaparken sevdiğim şeyleri nasıl araya serpiştirebilirim ona bakıyorum. Tabi o ise başlamadan önce bu konuda bilgi birikimim ne kadar sorguluyorum. Eğer bilgi birikimim yeterli değilse gerekli bilgileri edinip işi biraz oteliyorum. Örneğin sınav haftasında stres beni çok zorlar. Konular yetismeyecek, okul uzayacak gibi düşünceler verimli çalışmayı engelliyor. Bunu bildiğim için daha erken çalışmaya başlıyorum bu süre zarfı içerisinde hobilerimden uzak kalmiyorum. Çalışmadığım dersler olursa da rapor alıp mazeret sınavına giriyorum. Bu konuda sizlere önerim zamanında düzgün bir program yapmak ve programa uymak olur. Çünkü programlı hareket ettiğimizde ve kendimizi o işte yeterince gelistirince stres yapmayı bırakıp zevk almaya başlarız ☺️

Bir sonraki Cointurk projesinde dünyayı daha yaşanılır hâle getirmek için steemit kullanıcılarının fikirlerini alabilirsiniz.

Kaynak:görüntü