Sadece Yürümeyin 😉

in #tr6 years ago

image

Hepimizin sıkıldığında gittiği bir mekan vardır. Ben sıkıntılarımı daha çok yürürken görmezden gelebiliyorum. Yürümek basit bir şey değildir. Bastığınız yere bakacaksınız, çevredeki görsel objeleri değerlendireceksiniz, tanidiklariniza selam vereceksiniz, birde sizin için önemli olan şeyleri dusuneceksiniz. İşte bu yuzden gündüz yürüyüşe çıkarsanız istediğiniz şeyleri dusunumeyebilirsiniz. Ben gelecekle alakalı planlar yapmak için hep yürüyüşe çıkarım. Yürüyüşe hep aynı yere giderim böylelikle yeni şeyler görüp dikkatimi dagitmam. İnsanlarla da karşılaşmamak için sabaha karşı çıkmak iyi oluyor. Ben bunu birazda Da Vinci'nin zihin sarayına benzetiyorum. Hep aynı yerde düşündüğüm için giriş yapmam zor olmuyor, dikkatimi dağıtan bir şey olmuyor ve evime yakın olduğu için unutmadan gelip gerekli olanları not edebiliyorum. Amaç rahat düşünmek değil de kafa dağıtmaksa akşam üzeri yürüyüş yapmak iyi oluyor.

Sort:  

ben de öğrenciyken ezberleyeceğim şeylere yürürken çalışırdım zihni açıyor:))

Dil ogrenirken yapilacak en iyi seylerden biri yuruyus yapmak