Steemit'in Bana Katkıları +[Cointurk 16. projesi]

in #tr6 years ago

Screenshot_20180220-220041~2.png

Steemit'i ilk duyduğumda bana biraz saçma gelmişti sonuçta kimse kimseye parayı bu kadar kolay vermez diye düşündüm. Tabi sistemin işleyişi hakkında biraz bilgi edindikten sonra mantıklı gelmeye başladı. Steemit'e ilk girmeye başladığım günlerde sıkıcı gelmişti ama diğer kullanıcıların bilgilendirici paylaşımlarını gördükten sonra benim için yeni bir hobi oldu. Kullanıcıların her hangi bir konu hakkında tamamen kendilerine has yorumlarıyla bilgi vermesi etkileyici bir durum. Diğer sosyal medya hesaplarında gezinirken bu denli itinayla hazırlanmış içerikleri görmek pek mümkün olmuyor. Steemit'te sadece birkaç paylaşıma bakarak blok zinciri hakkında bilgi sahibi olabiliyor, kripto paraların geleceği hakkında bilgi edinebiliyorum. Bunun yanında eğlenceli iceriklerde mevcut. Bütün bunları yaparken ekstra olarak parada kazanabiliyorum.

Kaynak:görüntü

Sort:  

çok samimi düşünceler :)