TR Liste HPUD Yarışması

in #tr2 years ago (edited)

Herkese selam 🙋

Görüşmeyeli nasilsiniz ? Uzun zaman oldu 🙈 bugün yarın derken, hayat koşuşturmacasında bir turlu yer bulamadım hayallerimi, ruhumu paylastigim defterime yazılara yazmaya.. Benim için bu sayfa bir günlük gibi hayallerimi, duygularımı rahatlıkla yazdığım ve inanırmisiniz benim kendimi bulmami potansiyelini farketmek kendimi kesfetmemi sağlayan bir mecra burası. Yazdıklarımın değer görüp okunması birde üstüne yorum yapılması beğenilmesi anlatılmaz bir duygu işte ben bu güzel duyguları tattigim yerden bir süredir uzağım.

Evet bunun mazeretide olmaz biliyorum insan birşeyi yeter ki istesin olmazı öldürür zaman ayırır. Sanırım üzerimde bir rehavet tabiri caizse ölü toprağı vardı bugün itibariyle o da bitti gitti.
Oldu oldu oldu.. çok çok amin 🤲

Paylaşımımin konusu artık hive platformunda da kuvvetlenmesi destek vermek ve daha kuvvetli bir hive tr için çorbada tuzumun olması.. Benimkisi denizde bir damla ama eminim bu damlalar çoğalıp voltrani olusuracak 🥰

İlk iş olarak kazandığım hive'leri güce çevirdim. Kendime yatırım yaptım 😂😂 şak şaka hernekadar kendimize yatırım yapmış gibi gorunsekte hivetr nin güçlü olabilmesi, güçlu bir topluluk olması için bu halkanin bir parçası olmaya karar verdim ve çok geç olsa da adım attım. 🙈

Bizleri her daim destekleyen , kuvvetlenmesi için elinden gelen tüm çabayı gösteren, kendi hayatlarından çalıp bizler için zaman harcayan emeğini yüreğini ortaya koyan başta @damla ve @emrebeyler olmak üzere tüm hivetr ailesine teşekkür ederim.

Bizler keyfimize göre kimi zaman inzivaya çekilip, kimi zaman da keyifle sosyal olup gezip tozup bir kenarda hayatımızı yaşarken sizler sitem etmeden yılmadan yanımızda oldunuz. Bugün günah cikarma günüm 😶 İhmal ettigmin farkındayım. Topluluk olarak umarım daha daha iyi güzel yerlerde olacağız bundan eminim.

Yazmayı özlemişim..
Bu topluluk için çabalayan tüm arkadaslarim İyi ki varsınız ve hep söylerim mucizeler bizlerle olsun diye ama bugün bunu söylemeden geçemeyeceğim biliyormusunuz mucizeler biziz, sizlersiniz 🪄..
Güzelliklerimiz başarılarımız daim olsun.. Çok konu birikti çokkk en kısa zamanda geçen hafta yaşadığım benim için çok kıymetli olan ve eminim ki sizler içinde kıymetli yeri farklı olan iki hanımefendi ile tanismami anlatacağım bir paylaşım yapacagim.. Bu gecelik benden bu kadar..

Mucizeler Bizimle Olsun🪄

UzerCanan☘️

Sort:  

Katılmana çok sevindim canım. 🤗 Biz de seni çok özledik. Çok ara verme canım. Özlüyorum seni 🥰

Son dakikada olsa yetiştim, bende çok sevindim. Güzel sözlerin için teşekkür ederim canım benim 😘

Mucizelerimiz eksilmesin☺️Başarılar🌸

🤲🤲🪄🪄 teşekkür ederim. Hepimizin inşallah 🪄🪄

hayat koşuşturmacasında bir türlü yer bulamadım hayallerimi, ruhumu paylaştığım defterime yazılara yazmaya

bazen uzak kalıyor insan elinde olmayan sebeplerle ama yeniden burada olduğun ve yazdığın için seviniyorum 🤗
anlatacaklarını şimdiden merak ediyorum 🌸

Canım benim güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Gönul istesende bazen olmuyor işte. Yeni yazilarimla geliyorum.. 😘

Dear @uzercanan, sorry to jump in a bit off-topic.
May I ask you to review and support the new proposal (https://peakd.com/me/proposals/240) so I can continue to improve and maintain this service?
You can support the new proposal (#240) on Peakd, Ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.

Thank you!

Congratulations @uzercanan! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 16000 upvotes.
Your next target is to reach 17000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!