Portföyde Ne Var?

in #tr6 years ago

portfoy.jpg

Ekran görüntüsünde de gördüğünüz üzere elimde bitcoin, ethereum, stratis ve steeem var. Hepsini ayrı ayrı inceleyecek olursak bitcoinden başlayabiliriz.

Portföyü oluşturmaya başladığım ilk günden beri tek hedefim vardı,o da bitcoin miktarımı arttırmak. Eskiden çoğu arkadaşımın asıl hedefi bu iken maalesef günümüzde insanların ilk hedefi usd mikatırını arttırmak olduğunu gözlemlemekteyim. Eski kafalı diyebilirsiniz, bitcoin maximalistliği geçmişte kaldı diyebilirsiniz bunların hepsi kendi stratejinizdir, saygı duyarım.

dominance.png

Piyasayı her zaman gözümün önüne devasa havuz topluluğu olarak getiririm. Bu havuzların hepsi birbirine bağlı ve en büyüğü ise bitcoin. Bitcoin havuzu dolup taşmadığı sürece diğer havuzların bitcoinden bağımsız büyümesini mümkün görmüyorum.

Bu gibi nedenlerden dolayı piyasaya girdiğim 2016 yılından beri portföyde ki bitcoin ağırlığını 1-2 gün veya saatlik dışında hiçbir zaman %40'ın altına düşürmedim. %60 üzerine çıkardığım zaman sayısı ise sınırlıdır. Yani bitcoinin cüzdanımdaki ağırlığı ortalama %40 ile %60 arasında değişmektedir.

Cryptokitties-696x348.png

Portföyde bulunan bir sonraki coin ise ethereum. Ethereum' u hem Cryptokitties'de hem de çeşitli merkezsiz borsalarda tutuyorum. Ağırlıklı olarak ucuz kedi almak için kullanıyorum. Bunların dışında yeni çıkabilecek İco'lar için bekletiyorum. Porföydeki ağırlığı ise %20- %10 arasında değişmekte.

stratis3.png

Uzun süredir elimde bulunan bir diğer coin ise stratis. Stratis ne kadar aralarında tek zarar ettiren olsa da tutmaya devam ediyorum. 0.00130000 btc den de aldım 0.00050000 den de . Kısacası neredeyse her kademeden küçük küçük alımlar yaptım. En son alımım 0.00050000 den. O günden beri alımı bıraktım. Belli bir kısmı borsada belli bir kısmı stratis cüzdanda kilitli bekliyor.

Bahsettiğim alımları yaparken sadece fiyata bakıp alım yapmadım. Stratise promoter olarak başvurdum ve kabul edildi. Aktif olmadıklarını görmekle beraber piyasanın genel trendinin düşüşte olduğunu da unutmamak gerek.

Kesinlikle stratis için karamsar değilim ve panik satışı yapmak gibi bir niyetimde yok. Stratis 'in 1 yıl önce rakibi yoktu şimdi çok var gibi cümlelere de pek kulak asmıyorum çünkü stratis kadar kriptoya girmek isteyen firmalara yardımcı olan başka bir kuruluş var mıdır? Pek rastlamadım. Varsa bildiğiniz yorum bırakabilirsiniz. Bu arada stratisin portföyde ki ağırlığı %15 civarında.

steem-coin.png

Son olarak steem. Steem'i hem steemitde yüklü steem power olarak hem de borsa da beklettiğim steem ve sbd olarak tutuyorum. Neden steemite göndermiyorsun diye soracak olursanız, steemit üzerinden steem power olarak yüklediğimde 13.5 hafta beklemek zorunda kalıyorum. 13.5 hafta gözden çıkarabileceğim coin olsa da, hepsini gözden çıkaramam. Steemit de steem power olarak tuttuğum steemler yazı yazdıkça, çalıştıkça çoğalıyor zaten.

Ayrıca 2- 3 haftada bir steemite steem gönderiyorum. Steemit okyanusunda şuan plankton 2 seviyesindeyim. Bu seviyeyi yükseltmek, okuduklarımdan paylaştıklarımdan daha çok pay alabilmek ve yazdıklarımdan daha çok pay alabilmek için okyanusta ki gücümü arttırmam gerekiyor.

steem okyanusu.jpg

Bunların dışında bir kaç tane low cap coinim var fakat bunlardaki yatırımım çok küçük tutarlar, bundan dolayı paylaşmaya gerek duymadım.

Herkesin kademeli alım yapmasını, ve portföyünü bölmesini kesinlikle tavsiye ederim. Portföy bu durumda olmasaydı, 20k dan 5k 'ya giden bu 7 aylık yolculukta çok daha yıkıcı sonuçlarla karşılaşabilirdim.

Kaynak

https://chaining.ru/2018/04/24/total-market-cap-remains-over-400-bln-as-markets-see-more-green/

https://coinjournal.net/ethereum-based-cryptokitten-sells-117712/

https://www.crypto-economy.net/en/what-is-stratis/

https://kriptokoin.in/steem-fiyatlari/

https://steemit.com/feedback/@ashe-oro/we-need-your-feedback-how-should-we-classify-accounts-on-steem

Sort:  

Steem coin will rise more, this price is nothing it will go till 10$ not in one short but slowely it will touch it's all time high again.
@whiterabb1t

build future social media

What you mean by this? I mean what you are trying to say

i mean dont focus the price...