You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Acı Gerçekler 2 | Asla Kazanamayacaksınız.

in #tr6 years ago

Malesef her söylediğine katılıyorum ilk başladığımızda balina ve botla olan kazançları gördük bizde çok kazanırız dedik ama kazın ayağı öyle değil şurda toplasan 200 aktif türk ya var ya yok 200 ü oy atsa 0.01 den 2 sbd eder kesinti vs çıkar 0.74 sbd yani şuan ki kurla 5 tl kazanılıyor oda 200 oy kim kaybetmiş biz bulacaz botlara atıpta kazanma durumuda kalmadı diyebilirim 5 sbd atıyorsun sana 8 9 sbd lik oy atıyor kesintiyi çıkar sana 3 4 kalıyor ee ne anladım o işten.

Yatırım kısmınada katılıyorum küçük küçük miktarlarda alım yapıyorum steem al satla miktarı artırmayı hedefliyorum şuan hemen sp yapsamda işe yaramaz baya fazla steem lazım güzel karşılık için kafamda ki miktar 2000 3000 sp 2000 olmadan al sata devam zaten kısa süre içerisinde steemin 5 doları geçmesini beklemiyorum o arada güzel fırsatlar gelebilir hele şu ara 1 dolar altına düşerse çok güzel olur.