23 NİSAN ÇOK ÖZEL BİR GÜN(cointurk 26. projesi)#2382 yusufbeyza

in #tr6 years ago (edited)
23 Nisan 1920 Türkiye Büyük Millet Meclisinin açılışı. Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK'ÜN tüm çocuklara hediyesi.
![image]() Resim kaynak: google
Biz çocuklara bir bayramınız var demişler.Sadece bayram oluşuyla ve etrafın rengarenk süslemesiyle yapılan gösterilerin şahane oluşuyla ilgilenirdim. Fakat zaman geçtikçe neyin ne olduğunu 23 Nisan'ın sadece bizlere armağan edilmiş bir bayram degil, tüm dünya çocuklarının bayramı ve TBMM'nin açılışı olduğunu kavramıstım.Artık daha çok sever ve heyecanlanırdım.Yabancı arkadaşlar sırf bu bayram için TÜRKİYE'deki okullara gelirdi.Bir 23 Nisan'da da bizim okulada gelmişlerdi.Bizim evede içlerinden birinin gelmesini çok istemiştim.Ailem izin verdi fakat bizde ne Gürcüce nede Rusça bilen olmadığından yani yabancı bir dil olmayışından bir arkadaş alamamistım. Çok üzülmüş kendimi bir garip hissetmiştim. O zamanda başka diller bilmenin önemini anlamıstım. Gün geçtikçe soruyorum kendime Mustafa Kemal ATATÜRK olmasaydı ne TBMM açılır nede biz çocuklara 23 Nisan bayramı armağan edilir mıydı...
Biz Türkler için dil,din,ırk,renk ayrımı yoktur. İnsan insandır bu yüzdendirki dış ülkelerden gelen arkadaşlar giderken çok üzülürler ve memnun ayrılırlar
Bir düşünün hangi ülke önderi içindeki çocuk sevgisini ve çocukların gelecek olduğunu düşünerek "Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı" ilan etmiştir.Ben duymadım bu saatten sonrada duyacagımızı zannetmiyorum.
Her Türk vatandaşının içindeki özgürlük ruhu ve Ulusal bağımsızlık kararlılığının bir yansıması olarak ta 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramı düşünülebilir.
Çocuklarımız ve Türk gençliği Atasının izinden yürümeye kararlı,tıpkı Atamın istediği gibi halkın yönetimde söz hakkı vardır. Bunu kimse unutturamaz veya yok sayamaz. Yaşasın 23 Nisan...
Sort:  

Paylaşımınız çok güzel @trliste de önermek isterdim ama Curation trail de olmadığınız için @trliste de öneremedim malesef :)

@Baycan hocam o nedir yeniyim yardımcı olursanız

https://steemit.com/tr/@baycan/kaldirimin-hakimi-oskar-trliste-yarismasi-4-80273b502bb2d
Bu postum size yardımcı olacaktır.
Trliste katılımı ile ilgili herşey yazıyor.

Katılınca yazarsanız yazınızı önerebilirim dilerseniz kendiniz bile önerebilirsiniz:))

@baycan hocam herseyi anladım her se y yapılmıs gıbı tabı siz yazıya benden hakimsiniz.eksigi varsa bilgilendirin hem bi kardesinize yol gostwrmiş olursunuz.bide sunu anlamadım
(trliste curation traile katılmış olmak)

Trlistede sizi önerebilmem için oy kuyruğuna yani traile katılmanız gerek hep birlikte büyüyebilmemiz için.
@trliste linkini tıklayın postlarının içine girip Curation Trail'e nasıl katılcağınızı videolu anlatımı var :)

Yazınız çok güzrl ancak resim kaynağı belirtmelisiniz. Puanlama yaparken ona bakılıyor.

Tesekkürler