23 Nisan Kutlamaları ve Benim de Bir Anım Var [Cointurk 26. Projesi] [zeynepgaye#6034]

in #tr6 years ago

Merhaba,benim 23 Nisan anım şu şekilde gelişti; 23 Nisan olmadan kutlanıyordu zaten benim ilkokulumda,23 Nisan olmadan yani bir kaç haftadan hazırlıklara başlardık,sınıfımızı süslerdik falan böyle güzel anılarım olurdu,sınıf süslerken o esnada yaşadıklarımızı tam hatırlamıyorum ama güzel zamanım geçti bunlar da benim için bir anı aslında.

Ama asıl anımı anlatacak olursam,23 Nisan günü biliyorsunuzdur belki bilmiyorum ama okullarda etkinlikler düzenlenir.Ben şiir falan okumazdım sadece bir yıl sınıfın kızları ile birlikte bir gösteri hazırlamıştı öğretmenimiz ona katılmıştım sadece onu tam olarak detaylı hatırlamadığım için ondan bahsetmeyeceğim.

23 Nisan günü düzenlenen etkinliklerde ayaklarımıza balonlar bağlanmıştı yaklaşık bi 20 kişinin falan kızlı erkekli tabi.Bir ayağımızda balon olurdu diğer ayağımızla da rakibimizin balonunu patlatmaya çalışırdık,kim daha önce patlatırsa o kazanıyordu.Ben bu yarışmada erkeklerin olmasına rağmen 1.oldum ve çok sevindim,tabi yarışmada birinci olduktan sonra sınıf öğretmenim benim notlarıma 100-100-100 girmişti :)) Ödül olarak da bir tane kitap kazanmıştım,tabi o kitabi açıpta okumadım bile ne yazık ki :))




Bu arada arkadaşlar 23 Nisan'ın önemi çok büyüktür,sadece Türkiye de kutlanmaz aynı zamanda bazı dünya ülkelerinde de kutlanır ve tüm dünyanın bu bayramdan haberi vardır.Öylesine önemli bir bayram yani,TV programlarında falan etkinlikler düzenlenir,tüm dünyadan çocuklar gelir ve şarkılar söyler biliyorsunuz.

23 Nisan çoşkunu kimse durduramaz ancak kendimiz bu çoşkuyu bitirebiliriz.Bunu da yapmamak için yeni yetişen çocuklara 23 Nisan anılarınızı anlatabilirsiniz ve o duyguyu onlara yüklemelisiniz.




Sort:  

Congratulations @zeynepgaye! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!