Amatör olarak Altcoin sinyalleri veriyorum.

in #trade6 years ago

Yaklaşık 15 gün önce WhatsApp üzerinden açtığım grupta
amatör olarak sinyaller vermeye başladım. "Kanalımın adı Altcoin Stratejisi"
Takip ettiğim bir çok altcoin var ama hepsiyle ilgilenmiyorum. Bittrex,binance ve kucoin borsaları ağırlıklı paylaşımlar yapıyorum, tamamen amatör olarak...

PicsArt_05-16-10.07.36.png

Yukarıdaki paylaştığım fotograf tâbi ki de geçen haftadan fotoğraflar. Hatta bir kaç verdiğim sinyal ve sonuçları için örnek fotolara bakalım.

PicsArt_05-21-02.54.53.png

Daha sonra geçen hafta %294 oranında kâr yakaladım ki , kendim bile inanamadım bu duruma. Sadece çalışmalarıma devam ettim.

PicsArt_05-19-11.41.51.jpg

PicsArt_05-24-11.56.09.jpg

Daha sonra grup büyümeye başladı ve telegram üzerinden devam etme kararı aldım .

Link; https://t.me/altcoinstratejisi

Kendime has bir stratejim var verdiğim sinyaller arasında düşüncelerimi söyleyerek bu stratejiyi kanalımdaki ve WhatsApp grubumdaki arkadaşlarım ile paylaşıyorum. Sinyal verirken kullandığım temada kendi resimimi arka planda tutuyorum çünkü çalıntı olma ihtimali ortaya çıksın istemiyorum.
Örnek olarak bir saat kadar önce kanalımda ve grubumda paylaştığım bir coini bu şekilde amatör bir çalışma ile basit programlar kullanarak yapıyorum.

PicsArt_05-24-09.27.38.jpg

Aslında bakarsanız bu tür bir tema kullanmak , tamamen paylaşımlarımı patentleme amaçlı idi. Lakin bu sırada Alp ışık kardeşimin YouTube de Steem videosunu izlemem beni etkiledi ve bu platform aslında tam aradığım yer diyebilirim. Alp ışık böyle bir video çekmemiş olsaydı ben bu platforma ne zaman girerdim bilmiyorum . Neyse ki geç olsun güç olmasın diyelim.
Belki ilerleyen zamanlarda başarı oranımı yükselttikçe sinyallerimi steemit üzerinden paylaşmaya devam edebilirim 😊

Bunu test etmek için kendi stilimde bir ekstra yapmak istedim. #flixxo coin, kucoin üzerinden alınabilen hızlı bir coindir. Kısa vadede Al-Sat , uzun vadede al katla düşünebilirsiniz.

PicsArt_05-24-09.57.07.jpg

Sağlıcakla kalın , hayırlı ramazanlar 😊😊

Sort:  

Öncelikle steemite hoşgeldiniz. Umarım başarılı bir süreç olur. Telegram kanalına da katıldım takip etmek için.

Hoşgeldiniz hayırlı olsun, umarım ki bundan sonra hep birlikte kazanırız.

Hoş geldiniz. Ben de Telegram kanalınıza katıldım. Hep birlikte kazanmak dileğiyle.

Hem buradan tanışmak hem de birlikte çalışmak güzel . Siz de hoş geldiniz.