秋遊北海道!睇楓葉浸溫泉!香港航空直航來回札幌$2,730

in #travel5 years ago


成日都聽到人講北海道有幾正,宜家港航就有張平飛俾大家親身飛過去感受下!9至11月出發,使用折扣代碼後,來回札幌只需$2,730 (連稅$3,449)!連稅三千四直航飛北海道都算幾抵!而且航班時間夠晒靚,早機去下午機返,價錢仲已包咗20KG行李添!


【出發日期】
9月1日至25日、10月4日至11月30日

【訂飛日期】
即日起至6月28日

【停留期限】
2至14日

【訂飛網址】
Cheaptickets.hk (連稅$3,449,需以此連結訂購並於付款頁面輸入$100折扣代碼:flyday2019)

香港航空官網 (連稅$3,500)


聽到好多朋友都想HK Express出北海道航線,未願望成真之前不如睇返現任阿媽先,至少價錢已包咗飛機餐同埋20KG行李!


今次優惠時間都幾好,去程可以揀 07:55 或 09:15 早機出發嘅航班,回程則可選下午機,返到嚟香港晚上九點左右,玩盡個假期又唔會太趕!


北海道除咗滑雪之外,其實仲有好多好靚嘅風景!一入秋,札幌到處都會見到紅葉同埋金黃銀杏,円山公園更係賞楓盛地,就咁搵間咖啡廳欣賞眼前的美景已經夠消磨一個下午!大家仲可以去近郊浸溫泉,呢種天氣浸溫泉岩晒!


圖片來源:Wikipedia

https://flyday.hk/70334/

Sort:  

你好鸭,flydayhk!

@trendhk给您叫了一份外卖!

@windenchanter 豆爸 迎着泥石流 滑着帆船 给您送来
贺老师现炒花生

吃饱了吗?跟我猜拳吧! 石头,剪刀,布~

如果您对我的服务满意,请不要吝啬您的点赞~
@onepagex

石头

Posted using Partiko iOS


You win!!!! 你赢了!

剪刀

Posted using Partiko Android


You lose! 你输了!不给我点赞,你就再吃我一拳~

Posted using Partiko Android


You lose! 你输了!乖乖的给我点赞吧!

Posted using Partiko Android


You lose! 你输了!乖乖的给我点赞吧!

!shop

Posted using Partiko iOS

你好鸭,flydayhk!

@aaronli给您叫了一份外卖!

@honoru 米高 迎着泥石流 带着娃 给您送来
新鲜出炉的炸芋头片

吃饱了吗?跟我猜拳吧! 石头,剪刀,布~

如果您对我的服务满意,请不要吝啬您的点赞~
@onepagex

Congratulations @flydayhk!
Your post was mentioned in the Steem Hit Parade for newcomers in the following category:

  • Comments - Ranked 5 with 19 comments

I also upvoted your post to increase its reward
If you like my work to promote newcomers and give them more visibility on the Steem blockchain, consider to vote for my witness!