You are viewing a single comment's thread from:

RE: Scuba-diving with sharks and sea turtles at bounty island Tioman [Malaysia]

in #travel6 years ago

Hey nichtje,

Terwijl ik hier in Nederland, in de regen (en warempel een keer sneeuw) in mijn studio mix en blog. Ga jij de hele tropische wereld over. Gelukkig kan ik meereizen met de blogs die je schrijft. In de toekomst zal ik zeker eens zo'n reisje wagen.

Altijd leuk je blogs te lezen en veel plezier aan de andere kant van de wereld,

John

(Ps. Maybe I should have done this message in English so others could read it)
Sort:  

Hey John, jij ook hier? Wat een verrassing. Kan ik nu ook gitaarfilmpjes via Steemit bekijken :) Leuk wat van je te horen en ik volg jou ook!

Yep, al krijg ik recentelijk steeds een IPFS error bij het uploaden naar Dtube. Maar het idee is dat ik mijn video's via Dtube doe, deze vervolgens via Steemit vergezel van een extra informatieve blog. Vervolgens via Dsound mijn audio van de betreffende les plaats en via Dlive verschillende gitaarcursussen ga geven. Dus grote plannen!