new corner of nature

in #travel6 years ago

new corner of natureDSC_0049.jpg
Be sure to click on the image to view full screen!

EN:UA:
Although on the last bike tour I found an amazing place among the fields, I decided to find a new one, for a change.Хоч минулого велопрогулянки я знайшов дивовижне місце серед полів, я вирішив знайти нове, для різноманітності.
This is a simple task: to go out of town, find a high place, go there, find green vegetation.Це просте завдання: виїхати за місто, знайти високе місце, попрямує туди, знайти зелену рослинність.

DSC_0048.jpg

I did so: I chose the direction, I found the mound and went to it.Я так і зробив: вибрав напрямок, знайшов горбок і попрямував до нього.
The road was not very level, but I really wanted to get there.Дорога була не дуже рівною, але мені дуже хотілося туди потрапити.

DSC_0055_HDR.jpg

The road went all the way up and after 300 meters of altitude and 11 km I was on the spot.Дорога йшла все-час вгору і через 300 метрів висоти і 11 км я опинився на місці.
When I came up, I was met by a fox, but unfortunately, I did not manage to get the camera from my backpack.Коли я підійшов, мене зустріла лисиця, але на жаль, я не встиг дістати фотоапарат з рюкзака.

DSC_0064.jpg

I see foxes through time and not very surprised, but I'm not lucky to take pictures of them.Я лисиць бачу через раз і не сильно здивований, але мені не щастить їх сфотографувати.
This time I was not very lucky with the weather - the sky was overcast and there was no sunset. But I was not very upset, because the most important thing was that I found a new interesting place. And here I will definitely return ...На цей раз мені з погодою не дуже пощастило - небо затягнулося хмарами і заходу сонця не було. Але я не сильно засмутився - адже найголовніше, що я знайшов нове цікаве місце. А сюди я ще неодмінно повернуся ...

DSC_0085.jpg

Thank you, everyone who appreciates the beauty of nature and monitors my posts!Спасибі, всім хто цінує красу природи і стежить за моїми постами!
Sort:  

Друге фото класне! Закликає до мандрів)

Дякую! Це найдоступніший вид мандрів! :-)

Чудові насичені фото!

Дякую! :-)