Sort:  

Merhaba. Hayır hiç bilmiyorum biraz yeniyim bu platformda.

Bot kullanmak şuan illegal durumda şikayet edilme olasılığınız %90. Şikayet edilmediğiniz için şuan şanslısınız fakat bu şikayet edilmeyecginiz anlamına gelmiyor. Umarım downvote atilmaz

Bot kullanmayı ve ne olduğunu bilmiyorum, nasıl kullanmış olabileceğimi açıklayabilir misiniz ?

siz @appreciator den nasıl oy alıyorsunuz?

Yani bilmiyorum ki ben bir şey yapmadım :D

onlardan karşılıksız oy almanız muhtemel değil. Ya para karşılığıyla ya da sp karşılığıyla oy alabilirsiniz sadece? birisi sizin adınıza onlara sp delege etmiş olmalı. Bu kişiyi biliyor musunuz?

Yaa öyle mi hiç bilmiyordum. Dün attığım postu da aynı kullanıcı upvotelamış ancak benim gerçekten bir bilgim yok. Biri sp delege etmişse benim adıma bunu neden yapmıştır ve bu kişiyi nereden öğrenebilirim ?