You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beauties of Azores: amazing beaches of Sao Miguel

in #travelfeed4 years ago

První fotka má parádní světlo a poslední má taky atmosféru. Azory mám v plánu docela dlouho a díky tvým fotkám se posouvají čím dál výše v žebříčku.

This post has been manually curated by The PhotoStream team: The Photography Tribe!

banner 1.jpg

Congratulations @phortun

Sort:  

Díky moc za zpětnou vazbu, od tebe si toho opravdu vážím. V předchozích dílech jsem měl lepší fotky, když vyleze sluníčko, tak ty barvy tady jsou fakt neskutečné. Fotografové krajinek (jako ty) by se tu opravdu vyřádili, hlavně v horách a okolo sopečných jezer. Navíc to tady ještě zdaleka není taková masovka jako třeba na sousedních Kanárech. Občas se mi stane, že na několikahodinovém hiku nepotkám ani živáčka...

Podobnou zkušenost jsem měl i se severem Tenerife, kam nevedla silnice tak jsem nepotkal žádný lidi, kromě místních.

Jo tam se tam ještě pár takových míst asi taky najít dá. Třeba kolem Orotavy.