Oy Kullanmak ile ilgili bir oneri

in #tt6 years ago (edited)

IMG-20180116-WA0021.jpg

Merhaba arkadaslar;
Son günlerde karşılıklı oylama , " sana oy verdim donus yapar misin" gibi mesajlar doğrultusunda oy takibi yaptım ve verdiğim oyun karşılığıni alamadığımi farkettim.

Ben ortalama yüzde 80, ile oy verip karşı tarafta dolar ,da, artış varmı bir faydam oldu, mu diye bakarken aldigim oylar cogunlukla sıfır.

Oy vermeden önce steemd@ den bakmak da zor olduğu için oy gucuné dikkat edenleri trteam tagini kullanmaya davet edıyorum.
Bu sayede bu tagi kullananları rahat rahat oylayabilirim.

trteam tagin da buluşmak üzere iyi aksamalar.

Sort:  

Merhaba hocam.sizin öneriniz dahilinde gücüme bakarak oylama yapıyorum.. Tavsiyeniz için teşekkür ederim ... Bizlere yol gösterdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim

Rica ederim ve yorum icin cok sagolun

![] () kaynak:görseller

Bundan sonra bende dikkat edeceğim. Uyarı niteliğindeki yazınız için teşekkürler.

Sagolun hocam :)

trteam tagında görüşmek üzere.

ben %100 oldu mu diye steemnow.com adresinden takip ederek atmaya gayret ediyorum. SP çok önemli o nedenle kazandığım sttem ve SDB'lerle SP almaya da çalışıyorum. organize grup olmak Türklerde biraz zor oluyor. Çabuk sıkılıyoruz. Devamlılık da yok. Umarım daha iyi olacağız

Sizin dikkat etmenize sevindim takip.listeme aliyorum tesekkurler

Teşekkürler. Nereden bakıyoruz acaba?

https://steemnow.com/@hulk78

Hocam bu link den bakabilirsiniz

Teşekkürler. Ben de diyorum ki benim voteler kurusıkı tabanca gibi. Sık sık patlamıyor :)

Bana oy atanların hiç oy gücüne bakmadım,bakmak aklıma gelmedi,bakmıyacağımda.Ben %100le oyluyorum.Elinden gelende ellinden geldiği kadar oyluyor diye düşünüyorum.Buna fazla takılmıyorum.Mühim olan sosyalleşmek ve kafa dengi insan bulabilmek.Tabiki de bunlar benim kendi düşüncelerim.Paylaşım için teşekkürler.

Bu da guzel bir dusunce dediğiniz gibi ortam cok guzel sosyallesmek cok iyi seviyorum burayi😀

Ben bırak karşıya bakmayı kendime bile bakmıyordum.

Teşekkürler 🙂. Oy gücü önemli ! 😏

Yorum icin tesekkur ederim

👍👍👍sanırım hepimiz aynı durumdayız

Öğrenecek çok şey var bu steem de😊 teşekkürler.

Rica ederim

The @OriginalWorks bot has determined this post by @mesafe to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Please note that this is a BETA version. Feel free to leave a reply if you feel this is an error to help improve accuracy.

güzel bir paylaşımm

Teşekkürler

Hocam uyarınızı dikkate alıyorum ama sanki oy da birikiyor. Bir bilene sormak lazım. Mesela 87 ile oyluyorum artış yok en azından görünen de. @velim de oylayınca artış gerçekleşiyor bazen.

çok iyi düşünmüşsünüz ben de steemnow.com adresinden bakıp oyluyorum son günlerde, attığımız oy da aldığımız oy da boşa gitmesin:)
trteam'de görüşmek üzere🙆