Мій челендж з мінімалізму

in #ua-promoter2 years ago

Привіт. Сьогодні мені захотілося розпочати челендж з мінімалізму.

Не пам’ятаю чітких правил, але суть така: щодня протягом місяця ти позбуваєшся на 1 річ більше. Тобто 1 вересня я знаходжу 1 непотрібну річ та викидаю її, віддаю на благодійність чи друзям тощо. Розуміємо ж, що якісь пакети ми викидаємо, а от одяг можна комусь віддати ахах. В межах розумного)

Мене дуже захопила ця ідея чомусь, бо я люблю контролювати свій простір. Краще сказати, що я відчуваю та знаю свій простір. Це коли ти не купуєш нові серветки, бо забув, що десь серед купи хламу лежить велика нова упаковка серветок) Або це допомагає швидко зібратися на прогулянку з друзями чи навіть на роботу, бо ти не шукаєш три роки свою сумочку.

Мінімалізм - це не просто коли ти маєш мало речей і нічого нового не одягаєш, економиш гроші на всьому тощо. Для мене це наявність лише потрібних речей, також можливість не економити на них, а купляти щось обдумано та речі високої якості, що служитимуть не день, а трішки більше)

Виявилося, що в мене є досить велика аптечка, яку я поповнювала після кожної подорожі. Бо я скуповувала повно препаратів у поїздки, не використовувала їх, далі складала в коробочку, у них закінчувався строк придатності. І все) Звичайно, треба мати необхідні препарати завжди під рукою, це важливо. Але не прострочені…

Також виявилося, що я маю повно пустих банок, лоточків та бутлів з-під води. Маю якісь пакети з пакетами, книги з бібліотек, які я прочитала дуже давно, повно шнурів до старих телефонів, файли з файлами та папками для паперу тощо. І це все не погано, просто іноді заважає знайти місце для нових гарних та потрібних речей.

Іноді мені знайомі кажуть, що вони не можуть жити так, щоб не було бібліотеки книг, колекції парфюмів чи взуття. І це чудово! Дійсно… не всім підходить мінімалізм. Мінімалізм - це не тренд, не круто, це просто комусь так комфортно. Також не варто бути мінімалістом у тому, що є твоїм хобі чи сферою роботи. Якщо мій брат грає у футбол, то в нього може бути всюди мінімалізм, але не в кількості бутсів, футбольних форм, м’ячів чи голкіперських рукавиць. Інша знайома прагне зібрати мінімум 1000 книг у себе, щоб офіційно назвати це бібліотекою. Ще одна малює картини за номерами. І це круто. Я навіть сама намагалася знайти речі, які я б захотіла колекціонувати. Можливо, мені подобається, коли в мене є кілька суконь чи ароматів гарної якості та під різний настрій. Або масочки для обличчя)) Або ще люблю повно програм з дизайну чи файлів. І це ж моя робота)

Але експеримент, який я розпочала, мені дійсно подобається. Можливо, хтось також спробує)