Тиждень перед Великоднем

in #ualast year

Передвеликодній тиждень в нас насправді починається за 2 тижні до Великодня. Ми належимо до греко-католицької конфесії, але завжди святкували і римо-католицькі свята, бо покійний дідусь завжди казав "ніхто не знає, який Великдень правдивий". Отже, завжди починаємо з прибирання "хати і коло хати". Городи прибираються, квіти садяться, вікна миються... Обов'язково треба прибрати і на цвинтарі.

За тиждень до Великодня справи земні вже менш-більш пороблені і починається тиждень для душі. Прожити і пережити Страсний тиждень - особливе завдання, а в часі війни особливо. Ранок зустріли з тривожними новинами. Двоє моїх родичів в гарячих місцях і кожен день відчувається як вирішальний. Щоб зняти напругу і розпочати Великодній тиждень вирішили з дочкою малювати писанки. Зрештою, малювала вона, а я спостерігала. І тепер я відчувала себе вже однією із старших в своєму роді, сім'ї - вчу і спостерігаю вже я, а не мене.

Отже, писанки. Спочатку помили і висушили яйця. Щоб позбутися середини яйця необхідно зробити 2 дірки - меншу на гострому кінці яйця і більшу на круглішому боці. Після цього голкою від шприца перемішати жовток і білок та акуратно видути середину. Знову миємо, сушимо і починається Дійство.

Коли горить свічка, то для мене вже ознака сакральності. Зразу ж отримала відчуття розслабленості і просто була в моменті - тут і зараз. Спостерігала як дитина малює, придумує сюжет, вчиться орудувати писаком. Година пройшла непомітно. Результат на фото.

В четвер, в нас його називають Чистий Четвер, будемо пекти паску. Результатами і рецептом теж поділюся, бо то, направду, дуже вдалий рецепт. А до Cтрасної п'ятниці в мене ще безліч важливих справ. Випрати і випрасувати накриття для великоднього кошика, знайти квіти барвінку, щоб прикрасити масло (бо для мене це знак для покійної бабусі - дивись бабусю, все як ти мене вчила), накопати і начистити хрону. Ну і найголовніше - піти до сповіді.

Спокійного нам Страсного тижня.
1.jpg

11.jpg