You are viewing a single comment's thread from:

RE: Interested in joining @steem-ua? If you are a "plankton" you might wanna read this! 3 more days left!

in #ua6 years ago (edited)

δεν θα το εγραφα αν δεν αξιζε...Ειναι για ολο τον κοσμο. Διαβασε τα ποστ τους και αν θελεις μπορω να σε βοηθησω κι εγω με καποιο Delegation. Πες μου οτι αποριες εχεις

Sort:  

πρωτη απορια μου ειναι η εξης....κανει upvote σε οποιοδηποτε post σου τυχαια???....η πρεπει το post να ειναι σοβαρο???...στο ρωταω αυτο γιατι εγω μπορει να μην ανεβαζω worth-reading posts καθε βδομαδα....τι γινεται αε αυτην την περιπτωση??

Το πρωτο που πρεπει να σκεφτεις ειναι ποσες φορες ποσταρεις την εβδομαδα. Αν ποσταρεις 1/2 κανεις το αναλογο delegation. Στη συνεχεια υποστηριζει ολα τα ταγκ. Ακομα και steemhunt κτλ και δινει προτεραιοτητα σε αυτα που εχουν το πιο υψηλο σκορ. Αλλα θα σου ψηφισει ακομα και shitposts

ποσες φορες ποσταρω ε.....μια φορα αντε δυο....μη βλεπεις τα τελευταια,ετυχε....
...οποτε ξερεις τι....αν λογικα μπω στη διαδικασια θα με αναγκασει η ολη ιστορια να ποσταρω περισσοτερο...
...ερωτηση...σε τι ποσοστο σου κανει Upvote???....αναλογα με το delegation???

πες μου σε παρακαλω τωρα τι να κανω...δηλαδη δωσε μου το λινκ για να κανω το delegate με τη σειρα μου